wie heeft er tips voor mij, het is de laatste dagen echt heel warm, en het wordt nog warmer. nu draagt mijn dochter mailot onder haar spreidbroekje, maar dat was van de week eigenlijk al te warm, zonder kan niet. en leggings kan ik in haar maat niet krijgen(schoonmoeder staat op de markt zou daar nog even kijken) ik heb vanmiddag maar een oude mailot stuk geknipt net onder haar knie, maar goed voor een mailot is dat niet(ravel en model gaat eruit) HELP, hoe krijg ik haar door de zomer met haar spreidbroekje (minimaal tot eind augustus)
Hoi, mijn dochter had ook een spreidbroekje, en bij haar deed ik bij warmte een sportsok erom heen, die knipte ik van boven naar beneden open en deed hem om de beenstukken en plakte hem dan vast met tape. is veel comfortabeler. Ook zijn er speciale inleggers te krijgen, via de site www.heupafwijkingen.nl
bedankt voor de tip, ga zo gelijk op de website kijken. sokken genoeg, zal er een paar voor haar verknippen
net op de site gekeken, maar ik kan nergens voorbeelden zien van hoe je dat met die sok kan doen, heb me al aangemeld op het forum, maar ik wacht nog op acceptatie heb jij misschien foto voor me??
Wij hebben ook inleggers gekocht toen de kleine meid een spreidbroek moest. Bij Aangepaste kleding voor kinderen met heupdysplasie, campspreider, pavlikbandage, gipsbroek Erg fijn, zo kon ze toch zonder broekje onder de spreidbroek, ook heel ideaal voor 's nachts, dan kon ze alleen haar romper aan in een slaapzakje.
Hoi, nee, ik heb geen voorbeeld van die sokken,ik zal eens even in ons fotoarchief kijken, want het is nu alweer 3 jaar geleden, het is een beetje uitproberen en als je toch sokken genoeg hebt... maar bij www.hetgaiahoekje.nl kun je speciale inleggers kopen. Bij de site www.heupafwijkingen.nl kun je veel tips krijgen met spreidbroek, hier heb ik veel aan gehad en ik heb daar ook weer anderen kunnen helpen, hoe oud is jou dochter?