Darmkrampjes?!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door me mama, 28 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. me mama

me mama Lid

3 nov 2008
    68
    0
    6
    Rens heeft nu al een paar dagen huilbuien en is ontroostbaar.
    Als ik hem pak hoor ik dat hij constant windjes laat, maar hij heeft dan geen poepluier.
    Ik vermoed dat het dus darmkrampjes zijn?!
    Weet iemand of je hier iets aan kunt doen wat betreft eten of druppels of iets dergelijks?
    Ik geef geen borstvoeding: Rens krijgt de fles en krijgt Nutrilon 1.
    Bedankt alvast voor het meedenken!

2. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Hoi,
    Voor darmkrampjes heb je verschillende middeltjes. Er is Cinababy, infacol en Sab simplex (zijn de enige die ik ken) wij hebben de eerste 2 geprobeerd, maar hielp hier niet. De Sab simplex wel!

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.191
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Cinababy zou ik proberen als ik jou was. Dat is homeopathisch dus kan sowieso geen kwaad. En kan wel even duren voor het zijn werk doet. En bij ons hielp goed boeren heel erg! Die krampjes zijn echt verschrikkelijk zo zielig en je kunt er niet zo heel veel aan doen helaas.

4. mootjen

mootjen Bekend lid

10 mrt 2008
    575
    0
    0
    sab simplex!!!!!!! was hier het absolute wonder middel, na een maand of 3/4 is het vanzelf over gegaan... klinkt rot maar moet je echt ff door heen. wat ook hielp is op je schoot leggen en dan met de beentjes fietsen. of lekker bij je houden in een draagzak???
    sab simplex kun je alleen in duitsland kopen, mocht je er te ver van af wonen is het volgens mij maar bij 1 online apotheek te koop... kost misschien wel wat maar echt je moet het proberen!

5. Skye

Skye Niet meer actief

Hier werkt Cinababy goed

6. sdeterink

sdeterink Actief lid

4 apr 2008
    136
    0
    0
    Overijssel
    wij hebben infacol gebruikt. Volgens de verpleegkundige van het cb had dit de zelfde werking als sap simplex. Voordat we infacol gaven hebben we cinababy gebruikt maar dit hielp bij ons absoluut niet.
    De eerste week gaf ik hem 2 pipetjes en nadat hij 3 mnd oud was ben ik het gaan afbouwen.
    Lekker zijn buik maseren helpt ook om de winderigheid te verminderen. gewoon in cirkels ronddraaien met enige druk.
    Succes, ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Deel Deze Pagina