Omdat ik mijn mannetje geen heb b vaccinatie wil geven, omdat ik dat overbodig vind, laat ik DKTP en Hib door mijn huisarts zetten... Vannochtend eerst dktp laten prikken.. Maar nu lees ik de bijsluiten er blijkt deze versie voor vanaf 4 jaar te zijn!! stom hoor! Heeft er iemand hier los Dktp laten prikken? En welke versie dan? Mannetje lijkt nergens last van te hebben en ga ff overleggen met huisarts. Maar misschien is er hier ervaring?
alle kindjes krijgen toch 'dezelfde' vaccinaties? of je nou prematuur of juist een 10 ponder bent, het is hetzelfde spul.. ik heb er nog nooit van gehoord dat het ook een versie 4+ bestaat? er zijn hier mama's die er echt veel van weten. als je de ha gesproken hebt, zet je het dan hier neer? ik twijfel namelijk enorm aan mezelf nu!
Heb overlegd met hap.... En blijkt inderdaad hetzelfde spul...alleen met een bijsluiter die alleen aandacht geeft voor vaccinatie na 4 jaar... Dan krijg je er blijkbaar maar 1, en mijn kleine man krijgt hier gewoon vier van, alleen wat later omdat ik hem eerst te klein vond. Maar gelukkig bniets aan de hand dus!