Je kunt het ook een avond proberen he. Afhankelijk van hoe laat je gaat slapen bijv van 19u tot 23u. Ik had eerste x de wekker gezet zodat ik na vier u slapen ze eruit haalde. Was bang voor overgevoeligheid.
Nee ik heb geen gevoelige tanden. Ik vind dat bitje ook wel interessant..! Het is dat ik vandaag bij de tandarts ben geweest en dit nog niet wist... Ga het bij de volgende controle zeker even vragen hoe duur dit bitje bij hem kost + bleekspul!
Handig om te weten allemaal. Ik heb er zo zin in om te doen! Haha. Eindelijk witte tanden.. Ik denk dat ik het gewoon gaan doen na het avond eten, half uur wachten, tanden poetsen en dan erin doen. Van 8 tot 12 of zo. SDonya; nou inderdaad! Volgende keer eens vragen aan je tandarts Het is dat ik aankomende week geen tijd heb om te bellen en te gaan, maar die week erna ga ik er eens achteraan!
Is dat nu niet heel slecht voor je tanden? Heb weleens gehoord dat het je glazuur kan aantasten? Heb je witte tanden maar is al je glazuur kapot(lijkt me pijnlijk) Ik zou eerst eens bij de tandarts je gebit goed laten reinigen.Ik had ook veel verkleuringen tussen mijn tanden.Bruine aanslag maar dit was allemaal tandsteen.Tandarts heeft alles weggehaald en toen naar de mondhyginiste en de heeft de rest opgeknapt.Je zag echt een mooie verbetering. Ik ben toch wat terughoudend met al die cehemische troep in mijn mond te stoppen want chemisch is het zeker haha