Tanden bleken bij de tandarts

Discussie in 'De lounge' gestart door Delta, 8 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Je kunt het ook een avond proberen he. Afhankelijk van hoe laat je gaat slapen bijv van 19u tot 23u. Ik had eerste x de wekker gezet zodat ik na vier u slapen ze eruit haalde. Was bang voor overgevoeligheid.

2. SDonya

SDonya Niet meer actief

Nee ik heb geen gevoelige tanden. Ik vind dat bitje ook wel interessant..! Het is dat ik vandaag bij de tandarts ben geweest en dit nog niet wist... Ga het bij de volgende controle zeker even vragen hoe duur dit bitje bij hem kost + bleekspul!

3. Delta

Delta Niet meer actief

Handig om te weten allemaal. Ik heb er zo zin in om te doen! Haha. Eindelijk witte tanden..

Ik denk dat ik het gewoon gaan doen na het avond eten, half uur wachten, tanden poetsen en dan erin doen. Van 8 tot 12 of zo.

SDonya; nou inderdaad! Volgende keer eens vragen aan je tandarts :) Het is dat ik aankomende week geen tijd heb om te bellen en te gaan, maar die week erna ga ik er eens achteraan!

4. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.210
    16.547
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Is dat nu niet heel slecht voor je tanden?
    Heb weleens gehoord dat het je glazuur kan aantasten?
    Heb je witte tanden maar is al je glazuur kapot(lijkt me pijnlijk)

Ik zou eerst eens bij de tandarts je gebit goed laten reinigen.Ik had ook veel verkleuringen tussen mijn tanden.Bruine aanslag maar dit was allemaal tandsteen.Tandarts heeft alles weggehaald en toen naar de mondhyginiste en de heeft de rest opgeknapt.Je zag echt een mooie verbetering.
    Ik ben toch wat terughoudend met al die cehemische troep in mijn mond te stoppen want chemisch is het zeker haha

5. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    nee carbamide peroxide (wat in opalescence zit) is veilig en tast je glazuur niet aan.

Deel Deze Pagina