Tanden bleken? Wie?

Discussion in 'De lounge' started by Nijn18, May 14, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fuddey

Fuddey VIP lid

Oct 6, 2015
    16,382
    12,678
    113
    Ik heb een bleeksetje bij de tandarts gekocht, van Opalescence. Werkt super goed, maar is ook echt veilig. Mijn tanden werden er niet bijzonder gevoelig van. Wel duidelijk witter. En eens in de zoveel tijd koop ik weer een spuitje en behandel ik mezelf 2-3x.

2. Lieneke2016

Lieneke2016 Niet meer actief

Hier een tandartsassistente:o:
    De eerste keer bleken bij de tandarts is wat duurder, omdat er dan een bitje gemaakt moet worden en de kosten van de tandtechniek om dit bitje te laten maken komen er dan ook bij. Maar als je daarna nog een keer zou willen bleken kan in veel gevallen gewoon gebruik worden gemaakt van het bestaande bitje en betaal je alleen de kosten van de bleekgel.

Het is wel echt het beste om via de tandarts de tanden te laten bleken. Er is nogal wat troep in de omloop helaas, veel dingen die echt schadelijk zijn voor je tanden, vooral op de lange termijn.

Nijn18 likes this.
  3. Nijn18

Nijn18 Bekend lid

Sep 14, 2015
    517
    469
    63
    Female
    Bedankt voor jullie reacties !

Ik heb besloten om het aan mn tandarts te vragen zodra ik weer voor controle moet. Dit voelt voor mij na alle verhalen toch het veiligste. En mocht het echt heel duur zijn, dan accepteer ik mn tanden maar zoals ze nu zijn :)

4. SweetPrincess

SweetPrincess Bekend lid

Feb 17, 2015
    601
    43
    28
    NULL
    NULL
    Ik ben bij WIT geweest in amsterdam. Mijn tanden waren behoorlijk geel. Nu na 10 jaar is het niet meer zo wit als toen ik het liet bleken natuurlijk maar ook niet geel het ziet er wel natuurlijk uit zegmaar dus ik vind het prima!

Share This Page