Waar zijn er fijne voedingsbh's te vinden? Wel licht voorgevormd en met beugel voor een grotere cup. ik heb al rondgekeken in lingeriezaken zoals hunkemoller en livera maar kan nergens een geschikte bh vinden. En via internet durf ik ook niet zo te bestellen aangezien ze best prijzig zijn. heeft iemand ervaring met deze bh? en is het onderstuk niet wat te klein voor een grotere cup. Voedings-BH, Petite Fleur, set van 2 online bestellen | OTTO
In amsterdam en in Delft zit de borstvoedingswinkel, moet je maar eens op googelen. Hier ook een vrij grote cup en wilde ook in de winkel passen, maar daar kom je bijna niet uit idd met een grote maat en hier dus wel!
Een goede positiekleding zaak hheft vaak ook bh's. Daarnaast kun je even googlen op goede lingeriewinkels in de buurt, die hebben soms ook mogelijkheden.
Misschien is dit iets!? Ik draag niets anders meer! Grote Maten voedingsbeha Elomi | GroteCupmaten.nl
Ik vond die van Anita en Marie-jo erg fijn! Wat je ook doet, kies geen mammae! Ze zijn mooi, maar wat een flut bh's ! Schieten steeds zomaar open! En Marlies Dekkers heeft ook grote maten.