Hoi mama's, Kennen jullie die kale neuzen bij kleuters? Pff, 2 weken aan (naar school) en ze zien er niet meer uit. Welke laarsjes blijven mooi en zijn warm? Mijn dochter van 4 heeft in no-time kale neuzen en ook snel koude voeten. Dure of goedkopere laarsjes, het maakt niet uit, ze zien er al snel niet meer uit. Dus nu doet ze schoenen eerste voor 'netjes' aan en daarna naar school. Ze heeft ook gevoerde regenlaarsjes (zo'n voering erin die je uit kunt wassen) en die blijven mooi maar mag ze alleen met nat weer aan. Haar zilveren laarsjes zien er echt niet meer uit, ze heeft ze nu denk ik 6 weken aangehad naar school. Maar om nu elke 6 weken nieuwe te kopen, pff Ik wil haar ook het speelplezier niet ontnemen... Wat kopen/kochten jullie en blijft het mooi? Bij voorkeur gevoerde enkellaarsjes...
Geen tip over gevoerde laarzen, maar heb altijd leren laarzen die goed te poetsen zijn, dan krijgen je zelfs kale neuzen weer redelijk mooi. En na 1 seizoen zijn ze ook echt wel op
Mijn dochtertje had vorig jaar gevoerde laarsjes van Koel. Lekker warm en glad leer, dus goed op te poetsen.
Ook geen tip qua gevoerd, maar zoek schoenen waarbij de zool een beetje overloopt op de neus of waar op z'n minst een 'stootrand' op zit. Misschien wat minder mooi, maar ze blíjven wel een stuk mooier, omdat als de zool doorloopt, ze niet kaal kunnen worden. En je kunt natuurlijk ook die schoenen voor school gebruiken en andere voor 'net'. En anders gewoon accepteren dat je ze váák moet poetsen.
zoiets? zool loopt wat door en is leer dus kan gepoetst worden... https://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?ArtikelNummer=833882&Ntt=scapino%20stapp%20leren%20laarzen%20meisjes&PI=0&PrI=0&Nrpp=96&Blocks=0&View=Grid
Kale neuzen ontkom je haast niet aan en koop inderdaad niet van die gespoten laarzen zoals zilver/ goud etc want ziet er allemaal leuk uit maar gaat heel snel kapot bij de neuzen. Ik heb voor mijn jongste nu laarzen van de van Haren en zit ook een kleine voering in. Volgens mij heeft ze geen koude voetjes. Koude voetjes komen overigens ook vaak door te krappe en kleine schoenen.
Oa bij Scapino hebben ze vaak dat soort schoenen. Wie weet Van Haren ook, maar daar kom ik eigenlijk nooit. Bristol heft het ook wel eens, maar ik vind de schoenen daar niet van geweldige kwaliteit. Bij de duurdere schoenenwinkels hebben ze het vast ook wel, tot maat 30 ofzo is het mij tenminste vrijwel altijd wel gelukt. En nu in maat 33 met een stootrand, scheelt in ieder geval iets. Jongste heeft en poetsbare sneakers met stootrand voor de BSO en mooie laarzen zonder stootrand en die moet ik dus vaak poetsen.
Suede is trouwens ook heel fijn, dat kun je over het algemeen heel goed schoonmaken met een natte doek en dan zien de schoenen er vaak weer heel mooi uit. We hebben oa een keer suede laarzen van Koel4Kids gehad en dat werkte echt perfect.
Herkenbaar. Zelfs leren laarzen krijgt ze hier op een week volledig kaal. Ik weet ook niet goed meer wat gedaan En zo'n stootrand... Bij meisjes vind ik die zelden. Jongens zijn daarin wel makkelijker.
Suede zou ik hier ook niet aandurven bij de jongste. Bij de oudste inmiddels wel en die heeft nu voor het eerst suede schoenen. Maar die is bijna 9 en kruipt niet meer over het schoolplein
Dat wist ik niet, ik vermijd suede juist vaak... zal daar toch eens op zoeken dan. Heb ook weleens schoentjes van de Nelson of Ziengs maar ik moet zeggen dat die niet perse langer mooi blijven hoor. Nu is mijn dochter nogal een rouwdouwer en zit ze op school het liefst in het speelbosje. Ze hebben een natuurspeeltuin dus dat werkt voor schoenen ook niet erg mee. En de gevoerde regenlaarsjes zweten dan wel weer snel. Dan doet ze in de klas pantoffels aan.
Dat dacht ik van te voren ook, maar dat viel hier dus heel erg mee. Ze zat toen in groep 2 en om nou te zeggen dat ze heel voorzichtig was...? En stootrand lukt me in de kleine maatjes voor meisjes eigenlijk altijd wel. En dit keer dus ook in 33, alleen dan liep hij niet zo ver door.
Oudste heeft nu deze, alleen dan in het groen (niet knalgroen ): http://www.janpas.nl/img/piedro-76004_1500x1500_11221.png Loopt dus niet door over de neus, maar zijn ook niet meteen kaal als ze eens ergens tegen aan trapt of in een klimrek klimt ofzo. Bij Scapino hebben ze veel schoenen waarbij de rand nog wat verder doorloopt en soms zelfs nog een heel stuk op de schoen, dan heb je helemaal geen last van kale neuzen meer.
Suede blijft hier juist lang mooi. Voor de jongste moet het echt "hufterpeuter" proof zijn dus dir krijgt alleen met doorlopende stootneus. Maar voor meisjes is da moeilijker te vinden.
Laarsjes van orange babies (te koop bij de wehkamp) Die hebben een klein beetje een stootrand en die blijven echt mooi! Onze dochter had vorig jaar zo lelijke schoen neuzen en nu zijn ze nog steeds super mooi! Nu ook flink korting bij de wehkamp op die laarsjes zag ik.
Hier heel tevreden over leren laarsjes van uggs, dan bedoel ik niet het doorsnee uggs model maar gewone laarsjes. Mooi dik leer en goed gevoerd, ze heeft ze vorig winter gedragen in deze herfst ook nog (bijna elke dag) De neus slijt natuurlijk wel iets, maar doordat het leer erg dik is en gewoon bruin of zwart is het goed bij te werken met beetje schoenpoets.