Onze dochter van 14 maanden heeft in een week tijd 4 keer 's nachts d'r bedje onder gespuugd... Ze heeft geen koorts, en we merken verder niet veel aan haar. Overdag gaat het prima, ze speelt, drinkt en eet (al moet ik zeggen dat eetlust wel minder is...) naar bed gaat ze overdag ook zonder problemen. S avonds trouwens ook, maar ze word in de nacht wakker en moet dan verschillende keren braken.. Nu heeft ze vanmorgen wel wat rode wangen ( geen koorts, 37,3) zou het een kiesje zijn? Of kan dat niet gepaard met spugen? En sinds gisteren trouwens waterdunne luiers.... Als het nou vandeweek weer eens gebeurd, gaan we maar even naar de huisarts
heb zojuist even in haar mondje "mogen" kijken, maar geloof niet dat er wat aan zit te komen wat betreft tandjes/kiezen..... Nou maar weer afwachten dan hoe het gaat vandaag
Klinkt wel als kiezen/tanden. Kan natuurlijk dat je nog even niets ziet of voelt. Heeft ze altijd alles kunnen eten? Ik zou haast denken aan een allergie, maar dan zou het eten er toch wel eerder uit moeten komen, toch? Ik zou ook even naar de ha gaan.