Hallo allemaal! Ik zoek een paar buitenspeelschoenen (zandbakproof etc) voor mijn meisje in maat 23. Wat voor schoenen hebben jullie naast je 'nette' schoenen en heeft iemand tips?
Crocs, lekker makkelijk om aan te trekken om nog eventjes de tuin in de te gaan. En gaan we echt buitenspelen of naar de speeltuin ofzo, dan heb ik goedkope gympjes van Bristol.
Ik heb daar all stars voor. Niet helemaal zandproof maar zit volgens mij lekker om mee te spelen en vind ze stoer!
Bedankt voor de tips! Die (nep)crocs, koop je die gewoon bij die wat goedkopere kledingzaak? En nog een vraagje: teva's, wat is jullie ervaring daarmee, handig in de zomer? Lopen ze er goed op? Handig voor de camping etc?
ik heb een paar speelsschoentjes gekocht bij de scapino. Best leuke balerina's van leer voor 30 euro. En heb nog een paar goedkope sandaaltjes voor 15 euro gekocht bij de van haren. Zo blijven haar mooie dure schoentjes langer mooi.
Teva's heeft mijn zoontje vorig jaar veel plezier van gehad in de zomer! Ook op vakantie vond ik ze erg handig! Dit jaar hebben we crocs gekozen, dit omdat hij ook graag op zijn loopfiets zit en hij zo zijn teentjes niet openhaalt! Dat vind ik namelijk een nadeel van sandaaltjes!