zo hebben jullie de h&m catalogus ook al gehad, ik heb hem vanmiddag binnen gehad en daarnet meteen een bestelling de deur uit gedaan. Jeetje, wat een leuke dingen allemaal.
Jaaa ik had voor meer dan 300 euro in mijn winkelwagen.. heb maar wat dingen eruit gegooid! Jammer dat dat vestje van 4,95 maar 1 per klant mag !
dat vestje in die 4 kleuren (paars, donkerbruin, roze en beige) bedoel je, waarom dacht je dat het er maar 1 per klant was??? Ik heb hem in 3 kleuren. Gaat om het baby gedeelte he??
Pff...ik schaam me diep. Heb daarnet ook een bestelling gedaan van meer dan 300 euro. Moet wel toegeven dat het meer voor mezelf is dan voor mn kleine. Ik vond eerlijk gezegd er niet veel in staan voor baby jongentjes. Waarom zijn er altijd meer leuke meisjes kleding?
Ik heb naar aanleiding van dit topic direct een bestelling geplaatst Vind er erg veel leuke dingen bij zitten voor zoonlief!
hier ligt hij ingepakt op tafel... ik ga gelijk kijken --> leuke dingetjes voor de oudste, ik durf alleen nog niet op de maat te gokken... Jammer dat ze voor de hele kleinste (mt 50/56) alleen pyamaatjes in het boekje hebben staan . Even online kijken of daar wat meer is...
Ik ga morgen maar even naar de H&M toe denk ik. Heb net ook maar even de catalogus doorgebladerd en er staan een hoop leuke dingen in. Zit alleen te twijfelen over de maat, denk dat ik maar 92 ga halen.
Jeej gelukt! Alleen maar voor de baby, voor Milan zag ik echt niks leuks (jammer dat 'ie niet meer in 86 past ). Heeft iemand nog een kortingscode trouwens? Ik heb er eentje voor 5 euro korting (scheelt toch weer de verzendkosten ).
Ik vind het een beetje tegen vallen. Veel herhaling. Een paar leuke dingen maar die komen wel een keertje.
ja mijn dochtertje is vrij klein, dus daarvoor heb ik maat 86 besteld. Ze loopt nu nog 80 van h&m op te hijsen. Maar daar was ik wel blij mee, want ik ben ook bij de kinderen gaan kijken, vanaf 86 en vond daar maar weinig bijzitten. Ik vind die kleren ineens zo volwassen lijken.
Bij de meisjes hing nog behoorlijk veel Hello Kitty in de rekken. Daar hebben we wel wat van hoor (3 shirtjes), maar dat vind ik dan ook wel weer meer dan voldoende. Maar idd ik vind de kleding vanaf maat 86 echt veel leuker, en er is veel meer keuze. In de winkel hadden ze nog niet veel nieuwe collectie hangen, heb wel nog wat leuke dingen kunnen vinden, de rest heb ik maar online besteld.
Ik heb hem ook binnen maar heb helemaal geen kinderkleding gezien?? Welke blz is dat? In de winkel hadden ze echt alweer hele leuke dingen. ook voor de jongetjes vond ik.
Hij ligt al bij t oud papier.. Ik vond er voor mezelf helemaal niks in.. Grote maten vond ik niet leuk en gewone maten hoef ik nog niet naar te kijken.. Ook mn man vond de herenkleding niet leuk en voor Gijs ga ik veel liever naar H&M zelf!!