h&m catalogus al gehad??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tulip, 20 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

zo hebben jullie de h&m catalogus ook al gehad, ik heb hem vanmiddag binnen gehad en daarnet meteen een bestelling de deur uit gedaan. Jeetje, wat een leuke dingen allemaal. :D

2. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Jaaa ik had voor meer dan 300 euro in mijn winkelwagen.. heb maar wat dingen eruit gegooid! Jammer dat dat vestje van 4,95 maar 1 per klant mag !

3. tulip

tulip Niet meer actief

dat vestje in die 4 kleuren (paars, donkerbruin, roze en beige) bedoel je, waarom dacht je dat het er maar 1 per klant was??? Ik heb hem in 3 kleuren.

Gaat om het baby gedeelte he??

4. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Ja heb hem ook gekregen vanmiddag

5. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Het vestje aan het begin van het boek. Met die roeseltjes aan de rand. Stond bij, max. 1 per klant.

6. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ow ja hij is leuk!!!! Ga biinnekort ff langs de H&M!!

7. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Pff...ik schaam me diep. Heb daarnet ook een bestelling gedaan van meer dan 300 euro:). Moet wel toegeven dat het meer voor mezelf is dan voor mn kleine. Ik vond eerlijk gezegd er niet veel in staan voor baby jongentjes. Waarom zijn er altijd meer leuke meisjes kleding?:(

8. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik heb naar aanleiding van dit topic direct een bestelling geplaatst ;) Vind er erg veel leuke dingen bij zitten voor zoonlief!

9. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    #9 Athina, 21 jul 2010
    Laatst bewerkt: 21 jul 2010
    hier ligt hij ingepakt op tafel... ik ga gelijk kijken :)

--> leuke dingetjes voor de oudste, ik durf alleen nog niet op de maat te gokken... Jammer dat ze voor de hele kleinste (mt 50/56) alleen pyamaatjes in het boekje hebben staan :( . Even online kijken of daar wat meer is...

10. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik ga zo ook een bestelling plaatsen (hoop niet dat ik te laat ben ;)).

11. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik ga morgen maar even naar de H&M toe denk ik. Heb net ook maar even de catalogus doorgebladerd en er staan een hoop leuke dingen in.
    Zit alleen te twijfelen over de maat, denk dat ik maar 92 ga halen.

12. Linda86

Linda86 VIP lid

Jeej gelukt! Alleen maar voor de baby, voor Milan zag ik echt niks leuks (jammer dat 'ie niet meer in 86 past :().

Heeft iemand nog een kortingscode trouwens? Ik heb er eentje voor 5 euro korting (scheelt toch weer de verzendkosten ;)).

13. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik vind het een beetje tegen vallen. Veel herhaling. Een paar leuke dingen maar die komen wel een keertje.

14. tulip

tulip Niet meer actief

ja mijn dochtertje is vrij klein, dus daarvoor heb ik maat 86 besteld. Ze loopt nu nog 80 van h&m op te hijsen.;) Maar daar was ik wel blij mee, want ik ben ook bij de kinderen gaan kijken, vanaf 86 en vond daar maar weinig bijzitten. Ik vind die kleren ineens zo volwassen lijken.

15. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik vind de kleren vanaf maat 86 juist leuk :D Eindelijk wat minder tekenfilmfiguurtjes op de kleren.

16. Marijke1982

Bij de meisjes hing nog behoorlijk veel Hello Kitty in de rekken. Daar hebben we wel wat van hoor (3 shirtjes), maar dat vind ik dan ook wel weer meer dan voldoende.

Maar idd ik vind de kleding vanaf maat 86 echt veel leuker, en er is veel meer keuze. In de winkel hadden ze nog niet veel nieuwe collectie hangen, heb wel nog wat leuke dingen kunnen vinden, de rest heb ik maar online besteld.

17. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.798
    9.314
    113
    Gelderland
    Ik heb hem ook binnen maar heb helemaal geen kinderkleding gezien?? Welke blz is dat? In de winkel hadden ze echt alweer hele leuke dingen. ook voor de jongetjes vond ik.

18. p1982

p1982 Niet meer actief

hier lag er haast nog niks in de winkel, baal er van

19. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Hij ligt al bij t oud papier.. Ik vond er voor mezelf helemaal niks in.. Grote maten vond ik niet leuk en gewone maten hoef ik nog niet naar te kijken.. Ook mn man vond de herenkleding niet leuk en voor Gijs ga ik veel liever naar H&M zelf!! :D:D

20. Marijke1982

Achterin staat de kinderkleding. Weet niet welke blz dat is.

Deel Deze Pagina