tanden laten bleken?

Discussion in 'De lounge' started by shirley1987, Jul 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. naatje070

naatje070 VIP lid

Jul 24, 2007
    5,531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Het belangrijkste: Wat kost dit allemaal?? :D

2. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

Jul 28, 2010
    2,092
    8
    38
    NULL
    NULL
    dat verschilt per systeem. De systemen die ik het beste ken en die volgens mij het beste werken kosten 395 tot 450 euro.

Of je gaatjes in de kiezen hebt gehad maakt in principe niets uit, zolang de vullingen op het moment van bleken wel goed afsluiten

3. fliertje

fliertje Fanatiek lid

Mar 1, 2012
    1,178
    0
    0
    Vriendin heeft het gedaan en die had naderhand vreselijk gevoelige tanden.. Als iemand slofte met zijn/haar voeten of scherpe geluidjes maakte deed dat pijn in haar tanden .. In het begin was ze erg ontevreden over het resultaat (na de kuur) maar nu is het ongeveer een jaar later en is het erg mooi wit

4. nana33

nana33 VIP lid

Nov 17, 2008
    5,536
    3
    0
    @Catharina: Bedankt voor al je antwoorden hier. Handig iemand met verstand ervan! Zo'n snelle kuur lijkt mij wel wat - zolang mn tanden er niet gevoeliger van worden. Helaas doet mn huidige tandartsenpraktijk niet aan bleken en vinden ze dat ik mn gele kleurtje maar gewoon moet accepteren :(. Maar er zijn hier ongetwijfeld genoeg praktijken te in de buurt die wel gewoon bleken (net zoals mn oude tandarts er ook nooit moeite mee had - helaas is hij inmiddels met pensioen).
    Ik heb net zoals iemand anders hier van die nepstukjes aan mn tanden. Ooit heb ik die mooi wit erop laten plakken (nadat ik mn tanden eerst had gewit), maar over de tijd zijn ze net zo geel geworden als de rest. Is er dan wel hoop dat die stukjes meekleuren?

5. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

Jul 28, 2010
    2,092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @nana, meestal kleuren ze niet goed mee, maar het kan goed zijn dat de stukjes ook verkleurd zijn door aanslag enz. Als die stukjes dan goed gepolijst worden, scheelt dat al een stuk.

Share This Page