Morgen willen wij er heen, maar vroeg me af of het de moeite waard is en we anders niet beter naar het Griftpark moeten gaan...
Wat wil je er doen? Er is een leuk restaurant met daarnaast een grote speeltuin die super is voor kleuters en iets ouder! En wandelen, fietsen of gewoon lekker in het gras hangen/spelen... Het is over het algemeen minder druk en groter/ruimer dab het griftpark.
erg leu park, je kunt uitgebreid wandelen op geasfalteerde en onverharde wegen. er is ook een heel leuke speeltuin. inclusief speelfontein waar je kindje erg nat kan worden . ook leuk theehuis (anafora).
Ok, dus zwembroekje is handig? Als J zich maar lekker kan uitleven/klimmen/spelen dan vinden wij het al prima. Kleedje mee en een tas met lekkers en vooral zonnebrand en wij komen de dag zeker wel door.
Voor je jongste is de speeltuin nog niets aan, is allemaal voor wat oudere kinderen. Mijn zoontje (2,5) begint het nu leuk te vinden. Wij fietsen altijd een rondje. Anafora is idd gezellig om een hapje of drankje te doen. Echter met mooi weer wel heel druk! Park zelf moet nog erg groeien vind ik.
Maanvrouwtje, idd daar heb je gelijk in. Maar mijn jongste kan zich goed zelf vermaken en neem eea aan klein spul mee zodat zij zich goed kan vermaken in het gras
Toevallig hier hetzelfde plan opgepakt voor morgen. Nog even gecheckt of het nodig was om te reserveren in het restaurant. Blijkbaar is er morgenmiddag wat te doen, dus ze verwachten wel wat extra drukte. Goed om te lezen dat de speeltuin voor de wat kleinere ook al leuk is.