Mijn kleine man ligt sinds kort ingebakerd in een pacco inbakerdoek. Ideaal ding, hij slaapt er prima in. Maar nou weet ik niet zo goed wat ik hem eronder aan moet trekken. Hij heeft er nu een romper met lange mouwen onder, een makkelijk broekje en sokjes. En dan twee dekentjes met een laken. Doe ik dat goed of is dat te warm? Zijn kamer is vrij warm, 21 graden. Maar ik ben zelf een koukleum, ik slaap nu het liefst in pyjama onder mijn winterdekbed (al laat manlief dat helaas niet toe...)
Als ik het lees krijg ik het al warm. Denk je niet dat 1 dekentje voldoende is? Toen ik hem voor Milan gebruikte was het erg warm weer, dus had ie bijna niks aan.
Ik vind het eerlijk gezegt vrij warm aangekleed, zeker omdat de kamer ook zo'n 21 graden is. Wij zijn sinds een week gestopt met inbakeren en Chloé in de pacco en ze had meestal een rompertje met korte mouwtjes aan en een dun broekje zonder sokjes omdat de doeken vrij dicht om haar heen zitten. Haar kamertje is ongeveer zo'n 18 tot 19 graden! Ik voel altijd in haar nekje of ze het niet te warm of te koud heeft en aan de hand daarvan kleed ik haar aan! Misschien heb je er wat aan?
Okee, dus toch te warm... oeps. Palmie37: hoeveel dekentjes had jij? Ik zal dan toch maar 1 dekentje doen, sokjes uit en een romper met korte mouw of zonder mouw dan maar. Bedankt!
Chloé slaapt onder een lakentje met 1 dekentje en ze heeft het warm genoeg! Ze slaapt nog wel in de puckababy maar ja die is erg dun...
hier alleen een rompertje en daarover 1 dekentje en dit was in maart en haar kamertje is normaal van tem 18 graden