Hebben jullie dat soms ook dat een deel van je buik hard is? Ik heb de afgelopen paar dagen al een paar keer een soort harde buik gehad, maar enkel aan mn rechter kant? Linkerkant is gewoon soepel Het duurt ongeveer 10 seconden zoiets.
Bij mij was het altijd het kontje of zijn hoofdje die helemaal naar één kant stak. Daar reageerde dan mijn buik ook op
Doet mijne ook aan de rechterkant. We zijn ook bijna even ver geen idee of kleine helemaal strekt, of zich raar draait. Maar doet verrekte veel pijn. Ik aai er vaak overheen, por aan de linkerkant en ga dan op mijn andere zij liggen. Dan trekt het vaak weg maar komt net zo hard terug. Omg. Nu al eigenwijs kind.
Dit heb ik ook. Soms voel ik echt een soort harde bult aan de rechterkant. Als ik er overheen wrijf dan gaat het weer weg.
Andere optie is dat je baarmoeder samentrekt omdat je net sex hebt gehad. Bij mij is dat aan de rechterkant alleen te voelen (gekgenoeg). Kan dus ook ...
Ah dat is het dus! Ik vroeg het me al af waarom ik een paar keer per dag zo'n harde buik kreeg. & inderdaad vaak als ik ga voelen steekt er wat uit! Duurt altijd wel even, maar als ik mn hand er op leg of over 'aai' gaat het weg.
Ik vertelde dit aan een vriendin. Ik was vanmorgen helemaal trots, omdat dit dus heel vaak gebeurde en mijn vriend kon het ook voelen. Hij voelt de schopjes/borreltjes nog niet uiteraard, maar die harde soort bulten wel. Maar mijn vriendin heeft me dus een beetje bang gemaakt, omdat ze zei dat ik dan waarschijnlijk een heel groot kindje zou krijgen, als ik dat nu al voel. Mij lijkt het onzin, maar het zit wel in m'n hoofd steeds.