Ik zou graag van jullie horen welke autostoel jullie aanbevelen voor jullie kleine van 9-18 kg? Mijn voorkeur gaat denk ik uit naar die van Maxi Cosi of Römer, maar dat is puur op uiterlijk eigenlijk (en ook wel omdat die in ieder geval goed uit de ANWB-test kwamen). Maar graag jullie meningen/ervaringen.
Wij hebben de priori XP. En die bevalt prima. Ik zou in ieder geval eens je kleine meenemen, sommige zitten beter in een MC, andere in de Romer. De priori heeft een paar standen, we gebruiken er 3 van de 4. eentje rechtop, eentje voor als hij bijna slaapt, en eentje voor als hij echt slaapt en zijn hoofd wiebelt.. Verder werken de gordels makkelijk, krijgen we hem makkelijk in en uit de auto.. Geen klagen eigenlijk.
Inderdaad gaan passen in de winkel. We wilden de Romer, maar daar zat dochter niet lekker in. We hebben de kiddy infinty pro, daar zit ze als een prinses in. Maar sommige kinderen vinden dat vangtafeltje weer helemaal niet fijn.
Heb net de maxi cosi tobi gekocht. Ze zat zowel in deze als in de romer king prima. Maar de tobi leek ons wat handiger met dat de gordels omhoog blijven staan. We zullen het nog mee moeten maken,.
Romer kwam uit een test (volgens mij van de anwb) als beste dus ben daarom deze gaan kopen. ik ben er erg over te spreken. als de uiterlijk je niet zo aan staat kun je toch een leuke hoes kopen/ maken?
Wij hebben de Maxicosi Tobi, omdat de gordels erg handig zijn en je je kind er heel makkelijk in kunt zetten. Verder vind ik hem goed aansluiten, en daarnaast vind ik hem ook mooi. Succes met kiezen!
wij hebben zowel de romer als de tobi (2 auto's) en ik zou zeker voor de romer gaan. De tobi is nl klein tenopzichte van de romer. Daar kunnen ze veel langer in.
De kiddy infinity pro komt als beste uit de test van ANWB en Consumentenbond. Dit stoeltje is lichtgewicht (is juist een voordeel) en heeft geen vijfpuntsgordeltje maar een vanglichaam. Bij een botsing kan het nekje de klap daardoor beter opvangen. Ik heb hem besteld in Duitsland via Kiddy zelf. Scheelt de helft. www.mykiddy.de