nachtluier??

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Lyso, Jan 7, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

snachts andere luier?

1. nee, dag en nacht zelfde

2. Ja, ander merk

3. Ja, andere maat

4. Ja, ander merk én andere maat

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. Lyso

Lyso Fanatiek lid

Jul 3, 2009
    1,081
    2
    36
    Hoi, had hier een topic geopend, dat mijn zoon (buikslaper) steeds door zijn luier heen lekt snachts. Kreeg hier de tip om de luier achtertevoren te doen, nou dat was dráma!! Wilde eerst niet over naar een volgende maat (bijna 8 kilo, maar hij gaat zo snel, hij si nog geen 4 maanden, kost me moeite om er aan te wennen :D) maar heb dat nu toch maar gedaan. Dit scheelde wel veel, maar nóg lekt hij door snachts. Heb nu dus een ander merk gekocht om te kijken of de pasvorm misschien nog anders is... dus nu vroeg ik me af, gebruiken jullie snachts een andere luier dan overdag?? En zo ja, welk merk?

2. ikkie97

ikkie97 VIP lid

May 7, 2011
    10,920
    3,940
    113
    Maatje groter, pampers baby dry!
    Ik gebruikte altijd de newborn maatje 1 en later 2, maar toen ze de nachten door ging slapen (>12 uur) hield nr 2 niet meer dus toen deden we baby dry maat 3.
    Ze draagt nu overdag ook maat 3 (baby dry of active fit) en prompt werkte nr 3 's nachts niet meer... dus nu 's nachts nr 4 en het gaat weer goed!

3. Blond88

Blond88 Actief lid

Feb 16, 2011
    482
    27
    28
    Wij gebruiken dag & nacht baby dry van pampers. Hier gelukkig nog nooit lekkage gehad, bevalt ons dus prima ;)

4. Blond88

Blond88 Actief lid

Feb 16, 2011
    482
    27
    28
    ;) moet ;) zijn...

5. Sila24

Sila24 Niet meer actief

mijn zoontje draagt overdag activefit en s'nachts babydry

6. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Hier dag en nacht babydry maatje 3.

7. Helise

Helise Fanatiek lid

Mar 4, 2012
    1,785
    0
    36
    Hier altijd Kruidvat gehad voor zowel 's avonds als 's nachts. Enige verschil was wel dat hij 's nachts wel een poosje een grotere maat heeft gedragen als overdag ivm het doorlekken anders.

8. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    4,859
    1
    0
    Hier een wasbare luier 's nachts: bamboozle stretch, met totswrap overbroekje. Nog nooit lekkages gehad.

9. angelique1984

Dec 30, 2011
    98
    1
    0
    NULL
    NULL
    Overdag kruidvat maat 3, nacht pampers baby dry 4

10. namoli

namoli Bekend lid

Jan 27, 2012
    697
    0
    0
    hier had ik hetzelfde probleem elke ochtend nat alleen is zoon een rugslaper.

ik gebruik overdag de pampers van merk colruyt (happy baby) en 's nachts de pampers van het merk lidl (zelfde maat maar ze zijn iets groter). deze 2 merken zijn heel goed van kwaliteit en helemaal niet duur!!

nu heb ik geen lekkages meer...:D

11. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,739
    1,060
    113
    Hier kruidvat overdag nu ivm extreem veel poep broeken, dus is meer ivm de kosten. In de nacht baby dry en die heb ik normaal ook overdag.. Maar misschien dat ik het wel zo blijf doen, scheelt hoop geld..

12. Emmeken36

Emmeken36 Bekend lid

Nov 12, 2008
    874
    0
    0
    #12 Emmeken36, Jan 9, 2013
    Last edited: Jan 9, 2013
    Hier juist 's nachts geen pampers voor onze buikslaper (en bij dochter destijds ook niet, die had gegarandeerd een nat pak dan, bij nummer 3 maakt het dan weer niet echt uit) overdag maakt het niet zoveel uit maar 's nachts heeft hij nu kruidvat en dat gaat beter al overstroomt hij soms nog. De plas lijkt zich beter te verspreiden over de luier, bij de pampers stroomt hij aan de voorkant over terwijl de achterkant nog helemaal droog is. Bij m'n dochter hielp het op een gegeven moment wel om een grotere maat 's nachts aan te doen maar zoontje is daar nu nog te smal voor: loopt alles er weer langs ;)
    Heb nog een voorraadje pampers liggen uit een mooie aanbiedingen, die maken we op. En daarna gaan we weer voor de voordeligste aanbieding van het moment, dat zal vast niet vaak pampers zijn. Ik vind ze niet fijner dan andere luiers dus ga er zeker geen extra geld aan uitgeven, binnen een paar uur ligt het toch in de prullenbak.

13. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Overdag pampers s'nachts kruidvat want pamper wordt nat s'nachts..

14. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

Sep 18, 2008
    5,406
    138
    63
    Female
    Ik gebruik voor de nacht Pampers baby dry. Als ze tegen een maatwissel aan zit gaan die alvast een maatje groter. Tussendoor is het gewoon de zelfde maat. Overdag gebruik ik de luiers van de lokale drogist.

15. MissSol

MissSol Bekend lid

Dec 20, 2011
    518
    0
    0
    paraveterinair
    Alkmaar
    Ik gebruik snachts pampers baby dry en overdag de Lidl luiers. Wel gewoon een rugslaper, nog nooit lekkage van urine gehad...

16. raspberry

raspberry Niet meer actief

Thirza lekte ook dwars door de luier heen op een gegeven moment. Ik had Pampers, maar die werden toen vernieuwd en sindsdien hielden ze niet meer 's nachts, (terwijl ze zogenaamd verbeterd 12 uur droog zouden moeten zijn).
    Wij zijn toen uitgekomen bij Huggies: die houden het allerbeste :)

Caitlyn slaapt ook op de buik, die red het nu wel met de new baby van pampers. Voor je zoontje misschien ook nog handig als je z'n piemeltje goed naar beneden richt, zodat de plas ook meer naar het midden van de luier uit komt?

17. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Hier Aldi of Kruidvat. Jongste zat al snel in nr 4 en hier vrijwel nooit lekkage.
    Lidl, Huggies, Pampers en AH geeft hier lekkage. Etos is volgens mij vrijwel gelijk aan Kruidvat.

18. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

Nov 13, 2011
    1,338
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben dit probleem ook gehad.

Bij ons hielp het volgende:
    - grotere maat romper aan of romper los laten.
    - een maat grotere luier dan over dag. Deze luier aan de voorkant een flink stuk naar binnen vouwen 1-2 centimeter zodat je zegmaar een extra absorpsie laag creeerd en op die manier ruimte van de achterkant de luier(die bij ons altijd droog bleef en de voorkant doorlekte) naar voren haald.
    wij hebben eerst pampers baby dry gebruikt en overdag etos maar gebruiken nu de etos ook snachts en dan een maatje groter dan overdag. Dat gaat bij ons ook goed.
    Hopelijk heb je hier wat aan.

19. Chantico

Chantico Niet meer actief

Een gouden tip van zp: inlegdingen voor urineverlies (voor vrouwen dus) in de luier doen. Hoeft geen Tena Lady te zijn, kan ook van een huismerk.

20. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

Dec 27, 2011
    9,184
    10,748
    113
    De plasjes lekken hier zelden door, maar de poepexplosies bezorgen me een hoop vuile was. Pampers, kruidvat of Lidl maakt niet uit. Ik gebruik dag en nacht dezelfde luiers.

Share This Page