onze kleine meid is nu een goed half jaar en heeft haar eerste 2 tandjes, nu wil ik graag beginnen met het poetsen van de tandjes, maar ik vraag me af wanneer doe je dat. elke dag 2 keer of alleen in de avond of in de ochtend , en als je het in de avond doe, moet je het dan gelijk na de fles doen of is dit weer niet goed voor de tanden? poeh ik weet het ff niet
Ik doe het maar 1 keer per dag, maar binnenkort maar eens 2 keer per dag doen. Wij poetsen altijd na de fles, maar weet niet of dat slecht is.
ik doe het voor ze naar bed gaat, dat is wel vlak na de fles en het heeft bij haar nog niet zoveel nut, ze begrijpt er geen snars van en bijt altijd op de borstel
hier gaat het na de fles voordat hij naar bed gaat hij vind het prachtig haha zuigt de tandpasta van de borstel af en bijten op dat ding maar ja de tanden moeten toch schoon Liefsz 8)
hier word het 1x per dag gedaan 2 keer per dag is over een tijdje pas echt nodig... hier krijgt ze na haar laatste voeding dat haar tandjes gepoetst worden dan een verhaaltje en dan slapen... maar vaak wil ze daarna toch nog ff drinken bij mama.. dus veel nut heeft het niet
Hier elke avond voordat ze gaat slapen. En ook 1 groot feest, tandpasta opzuigen.. op de tandenborstel bijten enzo...
Ik ben jaloers op jullie tandenpoets-feestjes Hier is het het meest dramatische moment van de dag. Brullen geblazen!
hier ook hoor... zo gek mogelijk doen werkt hier.. en ander zetten we dr ff voor de computter met nick Jr. en kunne wij rustig onze gang gaan tot zo lang het gaat werken haha
Tot 2 jaar is 1 keer per dag poetsen voldoende (advies tandartsen en staat ook op de tube tandpasta). Ik gebruik trouwens Elmex. Hier alleen troubles met poetsen als er tandjes doorkomen.
Ik weet niet eens welke tandpasta ik gebruik (met nijntje erop iig) Ik doe zo lang met een tube... Hier 1x per dag 's avonds. Ik laat het haar eerst zelf doen en dan poets ik nog na. Althans ik doe een poging... Want het is dan meteen DRAAAAMAAAAA