ik zag daarnet in het krantje van de intertoys een schommel staan voor 30 euro. hij is voor kindjes van 18maanden tot 3jaar. er zit een stellage (hoe noem je dat?) rond. ik vond hem er wel leuk uitzien. en wij hebben niet zoon grote tuin voor een echte grote schommel (deze was niet zo breed en groot) kent iemand deze schommel of heeft iemand er ervaring mee? of hij stevig is en of het een leuk/makkelijk ding is? alvast bedankt.
Ik heb deze schommel ook, hij is er al tijden..... Ik vind hem super... en me meisje ook Hij is echt heel stevig enige nadeel... hij verkleurd vrij snel.. maar goed ik heb er geen problemen mee...
is wel een goede en stevige schommel, alleen verkleurd idd erg snel, dat is wel erg jammer. Nu is net of het een oud ding is, terwijl we het net een jaar hebben
ik werk naast de intertoys en hij stond buiten dus gelijk even gekeken en gevoeld (gewiebeld) hij staat inderdaad redelijk stevig. dus dacht: Ik koop hem gewoon hij staat nu al achter en leah vind hem erg leuk. hij moet eigenlijk in de grond vast staan, maar weet nog niet echt waar ik hem wil hebben (voor vast) dus dat moeten we nog even bekijken. vind het ook een makkelijk ding. en was toevallig daarnet al aan het kijken of ik niet iets kon verzinnen om erover te maken, tegen de regen enzo. had het idee dat hij ook wel vlugger zou roesten?? hij staat nu niet in de zon, dus misschien scheelt dat iets?? ben benieuwd