ging naar de supermarkt toe bij winkelcentrum staan dr een aantal gasten daar biertje peukie mobieltje staat een man bij rond de 45 (ook biertje peukie)beetje verlaafd uiterlijk(drugs) staat te bellen en te vloeken komt er een oudere dame langslopen en die kijkt naar die man zegt ie heey ouwe trut kijk voor je en jij ook doorlopen(tegen mij) ik stond in t kruidvat helemaal perplex en hij stond buiten te schreeuwen ik weer mijn fiets pakken heb m niet aangekeken of aandacht gegeven. zegt 1 zo een gozertje...vandeweek had ze een kind achterop(dat betrekte ik meteen op mezelf...mischien had hij t wel over iemand anders hoor) komt half richting mij gelopen ben echt als een gek op mijn fiets gesprongen normaal heb ik mijn mond wel open en ben niet snel stilgevallen maar ik kreeg zo een naar gevoel van binnen. weg weg weg wou ik daar
Soms is het idd maar beter om weg te gaan, hoe graag je er ook iets van wilt zeggen. Van die mensen krijg je gewoon een naar gevoel, helemaal als ze dan (waarschijnlijk) ook nog over je kind beginnen. Bah, balen dat je je niet veilig voelt zeg. Ik irriteer me echt mateloos aan dat soort mensen.
Zo zou ik mij ook voelen hoor. Je had je mond open kunnen doen maar van zulk soort gasten weet je nooit wat ze kunnen gaan doen.
Jakkes! Inderdaad misschien maar verstandig dat je er niet op in bent gegaan, wie weet wat ze doen.. Bah.
Ahh jeetje dat is schrikken.. Is het een overdekt winkelcentrum? Misschien hebben ze beveiliging die je op de hoogte kan brengen..ik werk in een winkelcentrum en ben vaak heel blij met de beveiliging.. Allemaal rare snuiters lopen er rond.
Ik heb serieus zo een schurft aan dat soort types. Meestal problematische jeugd of iig nu in de problemen,en dat is ontzettend klote voor die mensen zelf maar jemig,maak andere mensen dan niet het leven zuur. Succes met het van je afzetten van wat er gebeurd is,kan me helemaal voorstellen dat je erover blijft malen.