tanden poetsen

Discussie in 'De lounge' gestart door DarkAngel25, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    ja als je een goede electrische borstel wil is er maar 1 die echt goed is en dat is een Sonicare.

Maar wil hier wel graag vermelden dat een handtandenborstel (soft) als je goed poetst en elke dag even stokertjes of ragertjes gebruikt dit net zo goed is als een electrische borstel.
    (ben zelf tda ass en heb bij diverse praktijken gewerkt en vaak is het zo dat borstel verkocht in de praktijk aanbevolen word voor de winst lees;flinke winst!!)
    Dus goed poetsen met de handborstel is ook zeker niet mis mee!!
    neem wel een hele zachte borstel zodat de haartjes van de borstel ook tussen tand en tandvlees kunnen komen zonder dat deze terug gaat trekken.

2. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    mijn man vind die ik liet zien te duur, dus word toch een andere.. we gaan binnenkort wel even naar de winkel in plaats van internet... kunnen we toch even beter alles bekijken..

3. susy26

susy26 Niet meer actief

hier ook oral b vitality, heb ik al jaren en bevalt goed.

4. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik heb gewoon een goedkope van de kruidvat. Werkt prima!

5. Lol, hier precies hetzelfde, zie door de bomen het bos niet meer met die elektrische tandenborstels! Wil er zo een die jij net liet zien denk ik.. nog maar even rondneuzen, zullen vast ook wel ergens goedkoper zijn?

Deel Deze Pagina