Ons zoontje wordt bijna 3 en gaat dan trakteren op de kinderopvang. In zijn groep zitten kindjes van 2-4 jaar. Ik wil lieve geen snoep trakteren, dus nu zag ik bij Blokker uitdeelboekjes van Woezel en Pip (van die kleine vierkante boekjes). Mijn zoontje is gek van Woezel en pip dus daarom leek het me leuk om dit uit te delen. Maar nu vraag ik me toch af of het misschien niet te kinderachtig is, wat vinden jullie?
Nee joh! Hartstikke leuk! Veel kindjes zijn gek van Woezel en Pip. Wij hebben uitdeelboekjes van Jip en Janneke gegeven toen onze peuter 2 werd, maar ik had liever Woezel en pip gehad hoor!
Haha, daar moest ik ook aan denken, ze zijn toch 2-4 jaar, dan zijn dat soort dingen echt niet kinderachtig hoor. Zou ik doen hoor, ik vond die uitdeelboekjes ook leuker dan snoep of goedkope speeltjes die binnen een half uur kapot waren.
Idd peuters&kinderachtig ?? Prima traktatie! Ik vind snoep sowieso not done als traktatie voor jonge peuters. Veel ouders zijn er niet zo blij mee.
Bedankt voor alle reacties. Ik ga het gewoon doen!! Ik vroeg het me eigenlijk af omdat ik bijv Bumba en Teletubies te " kinderachtig" vind voor de oudste peuters en ik het leuk vindt als iedereen er iets aan heeft. Maar ik begrijp dat jullie woezel en pip voor deze leeftidscategorie ook zeker vinden kunnen
Helemaal leuk! Boekjes zijn altijd leuk om te krijgen en veel beter dan snoep. Volgens mij vinden alle kinderen Woezel en Pip erg leuk!
Zou het ook gewoon doen.. Evt zou je er mss nog n doosje krentjes bij kunnen doen.. Weet je iig zeker dat ieder kind het leuk vind..