Poepoe, dan dacht ik dat we de ergste sprongen wel gehad hadden... Siem is nu ruim 16 maanden en is aan sprong 10 begonnen... ...wat een driftkikker zeg! Ik ben bang dat ie aan het einde van deze sprong geen stem meer over heeft. Hij kan super-lief zijn en heel goed spelen, maar ALS hij in een bui komt, dan schreeuwt hij de hele straat bij elkaar. Wat een geluid komt daar uit! Heel vermoeiend, vooral als hij het 's nachts heeft. Op een gegeven moment gaan we hem dan toch negeren, want hij doet het erom, maar tsjonge zeg! Wij zetten hem overdag apart in de box, tot hij afkoelt, maar 's nachts is het een kwestie van tanden op elkaar en wachten tot het ophoudt. Hij krijgt dit soort buien als hij zijn zin niet krijgt, of als hij iets doet wat hem niet (zo goed) lukt. Tijdens het eten dus ook vaak... Wie heeft/had dit ook en wat deden jullie? En hoe lang duurde het? Sterkte aan iedereen, in ieder geval.
Heej Juudje Duurde hier wel 3 weken, net als je denkt ik red het echt niet meer, gaat het weer richting de goede kant. Moed houden meisje