Hallo, Mijn dochter van 14 mnd doet hoofdbonken. Dat wilt zeggen dat vlak voor de gaat slapen, ze op de knietjes gaat zitten en tegen het hoofdeinde van het bedje gaat bonken. Hier maakt ze ook een monotoon geluid bij. Het was een hele periode over, maar helaas sinds deze week is het weer raak. Ze kan zo wel uren door gaan Ik heb al eens een bedbumper in d'r bedje gedaan, maar dit trekt ze naar beneden. Ik kan helaas geen hongeren bumpers vinden of een waar plastic inzit zodat ze die niet naar beneden kan trekken. Camping bedje zou kunnen, maar ze ligt altijd bovenin en ben bang dat ze tussen t matras glijd. Zijn er hier nog dames die hetzelfde hebben? Tips?
Onze oudste doet het nog steeds, inmiddels bijna 6 jaar. Is met periode wel en zo periodes niet. Wanneer doet hij het vooral? Drukke periode? Onze zoon doet het om zijn dag te verwerken, ook met monotome, zoemende geluiden. Een tip heb ik niet voor je.
Mijn dochter doet het ook! Is een stuk jonger. Schrok mij dood de eerste keer. Hier ligt ze al maanden in een campingbed juist daarvoor. Gelukkig gaat het geen uren maar wel een tijdje door als ze net slaapt.
ik deed het vroeger zelf Ik heb geen idee waarom, ik denk ook een soort van ontprikkelen . Ik lag op mn buik en had mn handen onder mn voorhoofd en maakte ook een monotoom geluid. toorn ik wat ouder werd zag je blijkbaar een ride afdruk op mijn voorhoofd, toen ben ik het met mn handen onder mn kussen gaan doen . Pas veel later ben ik het mezelf gaan afleren. Maar dit allemaal kan ik mezelf nog wel herinneren dus zo heel jong was ik niet.
Hier ook een hoofdbonkster. Geen tips voor je om het af te leren. Hier heeft alles namelijk niet geholpen. Ik heb het campingbedje geprobeerd maar dat was geen succes. Ze was zooo overstuur. Ze heeft het echt nodig om in slaap te komen. Dus ik heb het maar geaccepteerd. Gelukkig is het hier na een minuut of 15 voorbij (drukke dag 30 minuten) en weet ik wanneer ze slaapt omdat ik het beneden kan horen (houten vloeren). Met het nieuwe bed kopen heb ik bewust rekening gehouden dat ze kon bonken Dus tja, mijn tip: probeer een campingbedje uit. Werkt het niet? Accepteren dat ze het nodig heeft. (O, lees net dat je een campingbedje niet ziet zitten. )
Wat voor bed heb je dan gekocht koekie? Mijn dochter doet het ook. Al nee schuddend ligt ze in bed. Ze schuift hierdoor naar boven in haar bed en ligt op Den duur klem in de hoek. Dan kan ze helemaal niet in slaap vallen. Flink hummen hierbij. Het is met periodes erger. Soms wel 1,5 uur lang. Maar gelukkig meestal 20 minuten . Wij hebben zo'n baby hoofdboard kussen aangeschaft. En het maar geaccepteerd. Dat scheelt een hoop,voor mij haha
Huh? Sorry ik snap het niet. Hebben niet alle bedden dat? En dat is dan toch juist niet fijn? Dat doet zeer
Euhm nee, niet alle bedden hebben een hoofdboard daarbij kan mijn dochter echt niet in slaap komen zonder te bonken. Tja, dan heb ik liever dat ze even bonkt als dat ze helemaal overstuur is.
Oh zo ja de mijne moet nee schudden. Dan beland ze op Den duur tegen het bed rand. Maar dan bonkt zij zich juist wakker. Tis wat....
Mijn dochter heeft ook een lange tijd moeten hoofdbonken voordat ze kon slapen. Ook hier bood een campingbed de oplossing. Ik lees dat je dat niet zo ziet zitten omdat je bang bent dat ze eronder komt te liggen. Het ikea matras van mijn dochter paste precies in het campingbed. Ze kon hier echt niet onder komen. Toevallig was zij ook rond de 14 maanden toen ik het campingbed neergezet heb. Hij ging er pas weer uit toen ze een gewoon bed kreeg met hoofdbord. Ze heeft nog een paar keer zachtjes geprobeerd te hoofdbonken toen haar bed er net stond maar dit was vrij snel afgelopen. Misschien toch een campingbed overwegen
Ik heb een tijd een tuinstoelkussen gebruikt tegen het hoofdbord. En aan de achterkant vastgemaakt, volgens mij door de touwtjes ervan aan elkaar te knopen. Want wij werden er wakker van heel vroeg in de ochtend. En onze zoon zat altijd onder de blauwe plekken op zijn hoofd