Hoe snel komt een tandje eigenlijk door? Hier nog niets te bekenen, maar wel 1 rode wang, veel kauwen, slappe poep luiers. Voel wel wat bultjes maar nog niet echt iets wat doorkomt. Als je eenmaal puntjes voelt, hoe lang duurt het dan voor het tantje helemaal 'staat'? groet Snoozie
Hier nu 8 maanden, en 7 tanden! Had van mij nog wel even mogen duren, met 3 maanden al d'r eerste tandje! Maarja, je heb 't niet voor 't zeggen hé. Is inderdaad heel verschillend!
Mijn dochtertje is nu 3 maanden en haar eerste tandjes komen nu al! Zou willen dat het wat langer zou duren, maar dat heb je niet in de hand.
Mijn zoon kreeg met 5 maanden allebei de ondertandjes. Ze zijn nu voor de helft door. Ook zit hij steeds aan de zijkant te kauwen op zijn speentje, alsof er een snijtandje aan zit te komen. Kan dat? Of komen nu eerst de boventandjes?
Dana kreeg dr eerste tandje met 7 maanden en dr 2e vrij snel erachteraan. Ze heeft er totaal geen last van gehad gelukkig
Hier de eerste tand met 14 maanden. En nu is ze bijna 17 maanden en heeft ze nog steeds alleen de twee onderste tandjes
Mijn zoontje kreeg met 7 maanden zijn eerste tandje en een week later de 2e ondertand, verder nog niks te zien nu
nou mijn zoon is 8,5 maand en vanaf 3 maand roep ik al volgens mij krijgt die tanden, maar tot op de dag van vandaag nog niks te bekennen. Beetje te vroeg geroepen dus ikzelf haha, krijg je nu van die vragen he van nou en... zijn de tandjes eral hahaha maar nu ECHT is onderaan het tandvlees dik en zijn de 2 ondertanden in aantocht ben benieuwd hoelang het duurt voordat deze erdoor zijn
Bij Delano de oudste met 9 maanden kwamen zijn eerst ondertandjes door. Jayden is al vanaf 3 maanden enorm aan het kwijlen en heeft de laatste week heel wat zure luiers. Voelt wel dik en bobbelig..zou best kunnen dat hij al wat eerder tandjes krijgt, ik zie wel hoor... vind het ook niet erg als ze later komen
Hier kwamen er 2 ondertandjes tegelijk met 6 maanden, op dit moment komt er een boventandje door waar hij jammer genoeg er veel last van heeft.... Niet willen eten, moeite met drinken, hangerig, koorts. Spuitluiers vallen gelukkig nog mee, het weekend wel gehad, maar nu niet meer... Ik bleef wassen...
Lars heeft toen hij 5 maand was zijn eerste tandje gekregen. Nummer 2 kwam er een week achteraan. Hij volgt zoals het nu lijkt mijn patroon. Ik was namelijk ook 5 maand en 2 dagen. Aan de poepluiers echter nooit verschil vernomen. Wel rode wangen, kwijlen en overal op bijten.