ha ik dacht al een week of 2 dat ze er aan kwamen en ja hoor van de week is hij doorgekomen dus rond 19 weken. alleen rode wangen kwijlen en overal op bijten. 1 dune luier gehad van voor naar achter maar meer niet.
Her ook nog geen tandje te bekennen. Wel al heel lang (paar maanden) veel kwijlen veel rode wangen en overal op bijten. Maar ik hoor dat 7,5 maand een populaire leeftijd is voor tandjes. Dus ik ben benieuwd.
Sterre heeft nu rode wangen en kwijlt veel en kauwt op haar vuistjes wat ze eerst niet deed, dus ik geloof dat er nu al een tand aankomt...
Dat zou wel heel vroeg zijn, maar dat kan natuurlijk wel! Ik dacht ook elke keer dat er een tand aankwam als er rode wangentjes waren, en kwijlen en vuistjes opeten deed hij vanaf 3 mdn maar de eerste tand kwam pas afgelopen vrijdag door.
Wat een verschil allemaal! hihi Ik ga het gewoon rustig afwachten! Thanks voor alle reacties! Groetjes Jendo
Met 7 maanden het 1e tandje. Hij is nu 8 maanden en tand nr 8 komt er al aan. Ze schieten als paddestoelen uit de grond .
Mijn zoontje van bijna 7 maand heeft nog steeds niks vind dat eigenlijk wel schattig zo'n lachend tandloos bekkie
Ik dacht het is wel leuk om even te vertellen dat we gister de allereerste tand van Kaylie hebben ontdekt! Ze was gister 9 maanden en 2 dagen! Rechts onder heeft de eer..hihi Groetjes Jendo 8)
ik denk al een maand er komt een tandje, maar nee hoor. Ze stopt gewoon graag haar handjes in de mond en rode wangetjes heeft ze altijd... Maar het kan zich ook lang rekken of niet?
mijn zoontje was ruim 9 mnd toen de eerste tanden door begonnen gekomen, maar uit eidenlijk heeft ie ze allemaal gewoon gekregen in de tijd die er voor staat was ie klaar
Over het algemeen is de gemiddelde leeftijd voor de eerste ondersnijtandjes 6 maanden. Maar gemiddeld genomen zijn jongens later dan de meisjes. Ik zelf ben tandartsassistente en zie verschillende leeftijden voorbij komen. Mijn zoontje is nu 5 maanden een heeft beide onder snijtandjes al. Ieder kindje is anders en krijgt dus ook op andere tijdstippen tandjes, maak je geen zorgen als het wat langer duurt vaak zie je dat als het dan eenmaal zo ver is er ook ineens meerdere tanden doorkomen. succes
Hier zijn sinds 2 weken 2 ondertandjes door,naast elkaar! Echt heel schattig, maar wel alle bijbehorende klachten erbij..
Alyna kreeg de 1e met 6 maanden.(onderaan) En sindsdien is er elke maand 1tje bijgekomen. Ze heeft er nu dus 6. Denk dat het echt heeeeeel verschillend is per kindje!
hier met 6.5 maand de onderste 2, met 8.5 maand de 2 boventanden en met 12 maanden de snijtanden naast de boventanden.
Mike kreeg met ruim 10 maanden zijn eerste tand. Hij begon boven en heeft nu vier boventanden en twee ondertanden. Zijn twee hoektanden beginnen nu boven ook door te komen.
Nathan kreeg zijn 1e tandje rond de 7e maand. En nu krijgt hij pas zijn 1e kies! En hij heeft "nog maar " 5 tandjes. Komt vanzelf.