Schema baby 14 weken.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door milika15, 16 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. milika15

milika15 Bekend lid

13 aug 2008
    927
    0
    0
    Zuid Holland
    Mijn zoontje is ong. 14 weken en ik merk dat hij sneller wakker wordt. Ik ben nog aan het kijken waar het ligt, of ik hem te laat in zijn bed neerleg dat hij niet verder kan slapen of wilt hij meer drinken.

Hij krijgt 5 keer per dag 180/6 maar paar van die flessen drinkt hij soms niet op.

Ik ben benieuwd hoeveel krijgen jullie kinderen op deze leeftijd.

Alvast bedankt, Milika

2. milika15

milika15 Bekend lid

13 aug 2008
    927
    0
    0
    Zuid Holland
    Bijv vanochtend kreeg ie om 6.45 melk 180/6 en nu om 9.30 is hij weer wakker en niet wilt slapen. Hij doet zn handje in zijn mond. Dan heb ik een idee dat hij wilt drinken. Maar twijfel of ik hem nu zijn fles wil geven of ff uitrekken tot 11 uur.

3. Blondje89

Blondje89 Actief lid

14 jun 2012
    463
    0
    16
    NULL
    NULL
    Probeer het te rekken met een tutje.
    Doet mijn dochter ook soms maar dan heeft ze gewoon zuigbehoefte en wilt niet drinken.
    Rond die leeftijd zijn ze ook de handjes aan het te ontdekke.
    Spuugt hij constant de tut uit en huilt, geef m dan de fles.

Mijn dochter slaapt ook niet van fles tot fles, ze zal het wel niet nodig hebben.
    Slaapt hij snachts wel goed door?

4. milika15

milika15 Bekend lid

13 aug 2008
    927
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja, maar de laatste voeding is nog best wel laat vind ik. Mijn man geeft de laatste voeding want ik ben na 8uur 's avonds al op. De laatste voeding is meestal rond 1 uur snachts en hij slaapt tot ong 7 uur.

Paar weken geleden dronk mijn zoontje 4 keer 180/6 en de laatste voeding was om 20.30 en sliep hij tot ongeveer 5 uur 's ochtend.

5. Blondje89

Blondje89 Actief lid

14 jun 2012
    463
    0
    16
    NULL
    NULL
    Probeer een schema te volgen, werkt echt goed.
    Soms lukt het niet helemaal, zit er een uurtje verschil in.
    Maar mijn dochter krijgt nu 150/5 , maar 2 flessen gaan niet helemaal op.

Om 7.00
    11.00
    15.00
    19.00
    23.00

Dan slaapt ze tot 7 uur ongeveer anders maak ik haar wakker, omdat ik anders ook nog om 1 uur moet voeden en daar heb ik geen zin in en het is ook fijner om regelmaat te hebben met zon kleintje.

6. milika15

milika15 Bekend lid

13 aug 2008
    927
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja zeker idd. Hij slaapt nu weer met speentje. Hij weegt 6500gram trouwens. Jouw dochter drinkt ook 5 keer per dag dus. Ik ga kijken of vandaag goed gaat met de schema.

De laatste voeding, ik zeg ook tegen mijn man om hem de fles te geven rond 23u maar hij doet het niet. Meestal zit hij nog naar de tv te kijken rond die tijd en heeft ie geen zin misschien. Maar rond die tijd slaap ik al. Hopelijk wilt hij dat doen vandaag.

Deel Deze Pagina