Ik ben een beetje aan het piekeren. Sinds mijn zoontje nu zo'n week of 5 staat is 1 voet erg scheef. In het begin dacht ik nog van ,misschien een beetje onwennig, maar het blijft. Hij staat dan zelfs zo scheef ,dat hij haast op zijn enkel staat. Nu hij ook aan het lopen is ( aan tafel en achter de loopauto) blijft het probleem en ik vind dat hij ook op een bizarre manier loopt. Nu zou dit ook onwennigheid kunnen zijn ,maar toch twijfel ik. Ik wou nu een afspraak maken bij de huisarts. Zelf vind ik dat hij best vrij laat is met kruipen ( 1 jaar) en staan pas sinds 5 wkn. Vraga me af of het 1 misschien met het ander te maken heeft. Zijn hier moeders die hier ook ervaring mee hebben en is er ook iets mee gedaan?
Had mij zoontje ook behoorlijk. Toen hij net begon te staan stond hij met 1 voet haast op zijn enkel. Na een tijdje werd het beter. Toen hij 2 maanden geleden begon met lopen stond zijn enkel iets wat naar binnen. Toevallig heb ik er van de week nog op gelet en is het nu zo goed als recht. Het kwam vanzelf goed.
Bedankt voor je reactie. Nou fijn om te lezen dat het vanzelf is goed gekomen bij jullie . Aan de ene kant twijfel ik van zal ik er even naar laten kijken en aan de andere kant denk ik ja misschien moet ik het nog even wat tijd geven en kijken of het veranderd. Maar als er dan wel wat zou zijn ,dan wil je er weer op tijd bij zijn he. Lastig zijn sommige dingen zo nu en dan
Je kan er altijd naar laten kijken als je ongerust bent. Ik vond dat ook een vreemd gezicht, het is mij moeder die mij geruststelde. Volgens haar is dit niet abnormaal voor een kindje dat nog niet zo lang staat. Alles is dan nog zo wankel. Maar als je er toch ongerust over bent of op korte termijn geen verbetering ziet dan kan er naar laten kijken nooit kwaad.