tanden!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Dorianne, 3 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    Ik dacht post eens wat leuks...

Tot mijn grote verbazing had mijn dochter gisteravond tanden...of al eerder natuurlijk maar ik had nog niets gevoeld/gezien.
    zonder diarree, kapotte billen, huilen, hangerig of koorts want ze is nog altijd even vrolijk :$.

Groetjes,
    de trotse mama!:D

2. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Haha ja zo kan het ook. Hebben wij hier ook gehad. Alleen afgelopen week even niet:D. Leuk he?!

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    ow das fijn! hier is het op en af met dunne luiers en koorts maar nog geen tand te zien!

4. Linda27

Linda27 Actief lid

29 mei 2008
    420
    0
    0
    doktersassistente
    Randstad
    Ik ga dan maar hard hopen dat ons mannetje ook op die manier tandjes gaat krijgen hihi

5. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Dan heeft onze dochter alle 'problemen' vast van jullie overgenomen! Die heeft al maaanden pijn, zure luiers, verhoging, veel huilen etc etc etc maar verder dan bobbels zijn we nog steeds niet gekomen. :D

Wel erg fijn voor jullie!

6. bianca3006

bianca3006 Bekend lid

20 aug 2009
    535
    2
    0
    Ommen (OV)
    mijn dochter is vandaag ineens erg ah spuden. en al paar dagen veel aan oren wvrijven en veel op vingers sabbelen...
    hoort dat spugn er ook bij??? weten jullie dat?? verder is ze wel vrolijk eigenlijk...

7. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    jep spugen kan er ook bij horen.
    mijn vriendin haar zoon spugde bij alle tanden en kiezen

onze jongste krijgt nmu allerlei kiezen en hoektanden (hij doet altijd een paar tegerlijkertijd) nu open kontje er van door die vieze poep bah

8. bianca3006

bianca3006 Bekend lid

20 aug 2009
    535
    2
    0
    Ommen (OV)
    Kon haar zoontje ook echt helemaal niets binnen houden???zelfs een beetje drinken komt er nl weer uit.

Zielig he, zo'n open kontje!! Je voelt je haast schuldig als je de billen weer schoon moet maken.... hahahaha
    En idd, het stink enorm!! wat dat betreft mogen de tanden snel achter elkaar door komen.... hahahaha

9. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    bij onze dochter zijn de eerste 2 tandjes ook gekomen zonder dat ze ook maar ergens last van had.
    ze heeft er nu 6 en die laatste 4 waren echt gebroken nachten en giga luiers. staat op het moment zelf ff stil maar zal vast niet van lange duur zijn vrees ik;)

10. Mayon

Mayon Niet meer actief

Yep was hier ook zo. Begon met 5 maand en inmiddels 8 tanden en 3 kiezen verder :D

De 4e kies is op komst daar heeft ze wel last van. Sowieso van kiezen meer denk ik.

11. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Eefjes derde hoektand komt nu door dus ik hoef alleen maar het woord tand te zeggen en ze valt dramatisch huilend op de grond... is het enige waar ze jengelig van wordt, voor de rest huilt ze eigenlijk alleen bij grote valpartijen (eefje immiteerd graag berggeiten..) Ik kan niet wachten tot al die stomme tanden er zijn..

12. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    de tandjes hier zijn druk bezig om zichzelf door haar tandvlees heen te duwen. Waar ik dat aan merk? Die witte bobbeltjes die ik door haar tandvlees heen zie komen, de zure zure lucht die me soms tegemoed komt uit de mega volle luiers! Kwijlen alsof de kraan openstaat en jammerend bij je liggen.
    Het zullen de eerste tandjes zijn, maar ze zitten ondering en liggen bij de hoeken, snijtanden....??

13. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Hi,hi... ik zie het even voor me, je dochter die ineens naar je lacht met een prodent tandpasta lachje *bling* :D

Bij mijn zoontje (8,5 mnd) is nog niks te zien, hij kwijlt alleen erg de laatste dagen, maar verder niks.
    We wachten maar rustig af. Mijn dochte kwam het eerste tandje ook pas met bijna 10 maanden, dus het kan nog even.

14. Belly34

Belly34 Actief lid

29 jan 2010
    355
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou onze meid, is al bijna een week huilerig, en kauwt heel erg op haar handen en kwijlt ontzettend veel.
    Slaapt onrustig.
    Zou dit ook te maken kunnen hebben met aankomende tandjes?

Ik hoop dat het gauw over is,want zo is ze nooit.
    Of ze heeft ook nog eens met een sprong te maken, en dan haar verkoudheid.

15. kylain

kylain Bekend lid

7 mei 2008
    928
    0
    16
    Orthodontistassistente
    Zoetermeer
    Leuk hoor! hier ben ik nog steeds aan het wachten op het eerste tandje...ze word dinsdag 1 jaar....mijn zoontje was ook wel laat 11 maanden maar er mag nou toch wel een tandje gaan komen al sinds 10 maanden rode wangen vieze poep maar tandjes ho maar.....

Deel Deze Pagina