hallo ik heb behoorlijke gele tanden poets elke dag en drink geen koffie wel 2 a 3 koppen thee per dag ik rook niet in het verleden heb ik me tanden slecht onderhouden maar ze worden niet meer wit ik gebruik al enkele weken whitning tandpasta maar dat deed niks dus heb ik maar weer gewone gekocht nu zag ik bij de op=op een kuur van 7 dagen met een flesje pearl drops iemand een idee wat ik bedoel ? werkt het? hebben jullie misschien tips die niet duur zijn
Pearl drops, dat gebruikt mn moeder, het schijnt wel iets te werken. Ik heb zelf ooit eens een tube gekocht met 2 kwastjes, nummer 1 en 2 stond erop eerst smeer je nummer 1 op je tanden, even beetje drogen daarna nummer 2... Werkt wel, mn tanden werden duidelijk witter! Succes!
@Noukie, ik zie dat je uit de buurt van Stadskanaal komt! Als je daar het centrum ook kent heb ik wel een tip. Ken je die 'natuurwinkel' bij de bruna? Tussen de kapper en de bakker in zeg maar... Daar verkopen ze dat spul wat ik net omschreef... voor ongeveer 8 euro!
gek he dat je tanden geler worden. Je poetst je tanden met een whitening tandpasta. Daar zitten kleine schuurkorreltjes in, Hoe meer en hoe vakker je het gebruikt hoe meer glazuur je wegschuurt hoe geler je tanden worden, Tanden worden geel van binnenuit, omdat het dentine verkleurd, als jij steeds meer glazuur wegschuurt kunnen verkleuringen makkelijker aanslaan op het dentine.. Dit kan je alleen oplossen om het bij een tandarts te laten bleken, maar of het lang stand houdt is maar de vraag. Pearl Drops al helemaal niet gebruikt, slecht voor je tanden.
Inderdaad. Ik heb ooit een beugel gehad en dankzij een slechte tandarts nu ook tanden waarvan het glazuur is aangetast. Dat kwam door het verwijderen van de beugel ( het lijm er afgekrast) Gewoon 2 a 3 keer per dag poetsen en elk half jaar naar de tandarts en mondhygiënist.