Mijn man maakte vandaag weer zo'n lompe opmerking. Hij vond me op een gorilla lijken, niet om mijn uiterlijk hoor haha. Maar omdat ik de hele tijd zit te snuffelen aan onze baby, aan haar handjes, voetjes gezichtje. Hij had in een documentaire gezien dat apen dat ook altijd doen bij hun jonkies. Ik vind het gewoon heel fijn om dit te doen. Ben ik raar ?
Haha dat deed ik ook, nu maak ik er meer een spelletje van. Heerlijk toch de geur van je kleine?! Met uitzondering van de poepluiers dan
Ik snuffel ook altijd, heerlijk als ze bijvoorbeeld net wakker is, net uit bad komt, of gewoon even lekker snuffelen tijdens het knuffelen Heerlijk juist! En als ze bij iemand anders heeft gezeten, ruikt ze soms vreemd, dan voel ik me altijd even raar
Heerlijk Het viel me van de week bij het snuffelen op dat baby's zweetvoeten kunnen hebben! En altijd gek als hij bij iemand op schoot heeft gezeten met parfum op,
Ik doe het nu nog, ook bij de oudste. Zitten ze lekker bij mij op schoot dan is het hup, mijn neus in hun nek of haar. Is toch heel normaal? Ook hun knuffels besnuffel ik, zit heerlijk hun geur aan, en ik kan dan ook goed in de gaten houden wanneer ze echt de wasmachine van binnen moeten gaan bekijken. Mijn jongste snuift echt aan zijn knuffel, en dan mag ik dat ook doen van hem.
doe ik ook ! en idd reuke soms heel vreemd als ze bij iemand anders hebben gezeten , en ze kunnen zo klein al zweetvoetjes hebben vind het heerlijk doe het bij A ook nog steeds aan der haar enzo
Jaa, doe ik ook! Als ze dan bij iemand anders op schoot heeft gezeten ruikt ze idd heel raar.. Of als ze een middagje bij dr vader is geweest, dan ruikt ze echt helemaaaal raar!
Tuurlijk snuffel je aan je kind. Vind het gek als je dat niet doet Het allerlekkerst vond ik nog het vruchtwater aan haar hoofdje Maar dat ging er met het eerste badje, na 3 dagen, helemaal af. En tenenkaaslucht, ja... bizar, had ze hier ook al met een paar maanden.
Ik heb staan huilen omdat ik haar in bad deed, dat luchtje mis ik nog iedere dag. Ik ruik de hele dag door aan der inderdaad. En mijn man ook. Heerlijk