mijn zoontje van 14 maanden kan soms zo ontzettend tandenknarsen. Is dat normaal? en kan je er iets tegen doen?
Ik weet niet of het normaal is, maar mijn zoontje doet het ook. Volgens mij kun je er ook niet veel tegen doen. En zo wel, dan lees ik graag even mee , wat een irritant geluid...
Dat gaat over. Het is net of ze ontdekken dat ze tanden hebben en daar geluid mee kunnen maken. Het is een super irritant geluid, maar het stopt vanzelf weer een keer. Onze dochter heeft het een periode gedaan maar is nu gestopt (ze is bijna 21mnd). Sterkte ermee
hier doet bas het ook sinds 2 weken. hij heeft 8 tandjes. ik ben bang dat hij zn tandjes zo beschadigd. kan dat?
Nou over ging het hier niet. Onze oudste is nu 5 jaar en knarsetand regelmatig nog 's nachts. Zelfs zo hard dat ik er regelmatig wakker van word. Soms probeer ik haar even wakker te maken maar daarna gaat ze weer even hard door. Er is weinig aan te doen volgens de tandarts alleen een soort bitje indoen 's nachts als haar tanden te veel slijtage zouden oplopen.
Dylan doet het zo nu en dan ook..... nu kan je er nog weinig mee..... op latere leeftijd kunnen ze nachtbitjes krijgen via de tandarts....