Oh oh... de klok wordt verzet!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Merijn, Oct 20, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik geloof aankomend weekend! Een uur terug... Help, ik zie de vroege ochtenden al voor me...

Hoe ging het bij andere dames een jaar geleden? En heeft iemand tips?

2. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Vorig jaar geen last van gehad, maar toen was ze ook nog heel klein.
    Dit jaar met de klok vooruit hebben we ook niks gemerkt, dus het zal nu ook wel goed gaan. Ik zie het wel.

3. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

Jul 2, 2008
    3,253
    16
    38
    Brabant
    ik heb er afgelopen keer ook niks van gemerkt. Ik denk dat het wel los loopt, het is voor zijn gevoel toch een uur later. onze uk gaat de avond van te voren wat later naar bed en in de ochtend maak ik hem de normale tijd wakker, de rest van de dag trekt het vanzelf wel bij.

4. zwelgje2000

zwelgje2000 Actief lid

Jun 9, 2009
    224
    0
    0
    Leerkracht
    Brabant
    Gewoon rustig aanpassen, beetje wat eerder (of vroeger??) naar bed en langzaam opbouwen.
    Grappig he, waar je je al niet 'druk' over kunt maken... :p
    Succes!

5. Merijn

Merijn Niet meer actief

Haha ja ik ben zo bang dat gewoon later naar bed niets zal uithalen bij hem :D

Maar aankomend weekend klopt toch?

6. pinguin72

pinguin72 VIP lid

Jan 7, 2006
    7,832
    1
    38
    Is inderdaad dit weekend!

Ik heb altijd het normale schema aangehouden en somehow lukt dat ook waardoor er weinig problemen waren.
    Ben benieuwd hoe het met mijn dochter gaat maar verwacht eigenlijk geen problemen!

7. susan28

susan28 Bekend lid

Jan 17, 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    mijn dochter was vorige keer wel helemaal van slag. heeft 2 weken geduurd voordat ze weer normaal ging slapen. ben heel benieuwd.

8. annetske

annetske VIP lid

Sep 14, 2007
    5,112
    1
    0
    Friesland
    Oh ik ben niet de enigste die hier over inzit dus ;) vorig jaar was er niks aan de hand, maar was mijn zoon veel kleiner. maar nu zit ik er wel over in dus.. Mijn zoontje is altijd 7 uur wakker dus volgende week 6 uur ben ik bang ;) Ik probeer hem nu al later op bed te krijgen, zodat dat volgende week beter gaat verlopen en vanochtend werd hij 8 uur wakker dus hoop dat dat zo blijft dan is het volgende week weer gewoon 7 uur :D maar even afwachten hoe alles gaat verlopen... maar van mij mogen ze die zomer en wintertijden afschaffen ;) ik zelf heb ook altijd een week nodig om te wennen nl.

9. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Later naar bed werkt hier iig niet. Hoe laat ze ook gaat, ze wordt elke ochtend op ongeveer de zelfde tijd wakker.

10. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Jeetje, nog geen seconde bij stilgestaan, zou het nog vergeten denk ik... Hier slaapt Charlotte elke ochtend tot 8u, zal nu dan tot 7u zijn, maar dat zie ik dan zondag wel :)

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

Nov 16, 2007
    10,986
    116
    63
    heb me er ook al druk om gemaakt.:) Nathan is over het algemeen een vroege vogel. Tussen half 7/ 7 uur wakker. 6 uur wakker vind ik wel erg vroeg;) Maar goed denk dat ik het maar over me heen laat komen. De eerste dagen zal misschien wat rommelig zijn maar dat zien we wel

12. Merijn

Merijn Niet meer actief

Hier wordt ie meestal om 6 uur wakker... Om met speen nog een half uurtje te slapen, maar half 7 is het meestal echt gedaan. En 5 uur vind ik wel erg vroeg ;)

13. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

Oct 5, 2008
    4,473
    1
    38
    Female
    Thuis
    Ik lees even mee, ik ben ook benieuwd hoe het zal gaan.

14. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,192
    431
    83
    Female
    home sweet home
    Nog helemaal niet overnagedacht, maar nu wel:). Zie wel hoe het loopt je kan er toch niets aan veranderen

15. Aszz

Aszz Niet meer actief

Uuuh... gewoon doen alsof het de "normale" tijd is.
    Even een dagje vervelend en daarna is het weer oké.

Komt allemaal goed!! ;)

16. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    ik hou de normale tijden aan,eens even kijken hoe dat gaat nu ze wat ouder is,vorig jaar geen problemen gehad,maar toen was haar slaap gewoonte ook heel anders..

17. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    4,849
    0
    0
    Ik leg hem gewoon op een normale tijd op bed en zie wel wat de zondag brengt. Vorig jaar is het prima gegaan, maar toen was hij pas 3 maanden. Misschien zal het een paar dagen vroeg wakker zijn, maar het zal snel weer los lopen. Ik ga er in ieder geval niets extra's voor doen want later op bed leggen maakt hier niets uit.

18. Champy

Champy Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    2,533
    0
    0
    N.V.T.
    Oh heerlijk, dat wordt dus een vroegertje.... Meneer komt de laatste tijd al om kwart voor 6/6 uur... Bah, ik hoopte juist dat die wat langer bleef slapen hahaha

19. Jette01

Jette01 Actief lid

Jun 8, 2009
    253
    0
    0
    onze dochter is ook een vroege vogel, ze werd aldoor standaard om half zes wakker, heb nu de avond tijd met een half uur verlaat waardoor ze nu om zes uur komt, maar dat zou dan zondag 5 uur zijn pffffffffff ik kan me er wel druk om maken, maar ja of dit helpt!

ik denk dat ik haar probeer om toch nog weer wat later in bed te leggen, hopen dat het werkt!!!

jette

20. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ik maak me er ook zorgen over bij mijn zoon...

Later in bed leggen werkt hier ook niet. Hij is de laatste tijd steeds rond 4 a 5uur wakker geworden. Sinds een week weer rond 6 uur (yes!) maar ik ben bang dat hij dus vanaf zondag weer om 5uur wakker is....
    Achja kan me er wel druk om maken maar helpt toch niet... We wachten het maar af...

Share This Page