geschrokken

Discussion in 'Baby en dreumes' started by schaapie123, Apr 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik ben vanavond zo geschrokken.
    ik was aan het eten koken, en mijn dochter kan door het hele huis banjeren, ik zag haar lang komen met een slaapzak en richting de honden(eettafel) lopen, dus ik draai het vlees om, en vind het verdacht stil, meestal als ze stil is doet ze iets ondeugends, vanochtend al half pakje zakdoekjes gepluist.
    ik hoor haar ineens rennen, dus ze zal wel in de woonkamer zijn (kan je niet zien vanuit de keuken) maar daar was ze niet. hoor ik ineens stappen op de overloop.
    zou ze????? nee ze weet dat ze niet mag traplopen en ze kan het ook niet. maar ja hoor stond ze mooi boven aan de trap met tuttel in de handen, die had ze maar even uit bed gevist.

vanmiddag had ik nog aan mijn moeder gevraagd wanneer ze gaan traplopen, en dat ze het nog nooit had gedaan.
    ik en mijn grote mond

nu moet ik morgen (he wat vervelend nu) naar de ikea trahekje halen die niet in de muur geboord hoeft te worden want dat past niet.
    nu heb ik boven aan de trap wel een hekje en in de deurpost van de woonkamer, en morgen dus ook maar bij de trap.

zo blij dat ze geen poging heeft gedaan om naar beneden te komen, de trap is zo stijl, hele enge trap

2. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Pff dat is idd schrikken zeg, je hart slaat een paar x over dan! Gelukkig is t goed afgelopen!

3. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    hihi dat is idd schrikken...maar ze doen het idd zonder dat je het merkt! Wat nou mama dat kan ik nog niet....ahahahaha

hier ook, waren in de tuin, deur naar de kamer open....ineens...waar is Alyssa? Papa binnen kijken...op de wc...in de gang...euhm....Alyssa??????

Was ze op zolder!!!! dat is dus 2 trappen naar boven...in echt nog geen 3 minuten!! We waren ook heel erg geschrokken en volgende dag traphekje opgehangen......

4. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ow akelig is dat he... pfff.. wat dat betreft denk ik ook altijd: Hang nu maar gewoon een hekje op. Natuurlijk zijn er kinderen die het écht nooit doen, naar boven lopen.
    Maar zoveel doen het inééns wel... of net als bij jouw kindje, ze kunnen het ineens!
    Wij waren vanwege een verhuizing ook niet vroeg, maar pfff dan kun je er geen seconde bij weg blijven, want ook ineens kunnen ze bij de deurklink ofzo...

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

wow dat heeft ze snel gedaan dan zeg!

Kan me goed voorstellen dat je schrok, je weet maar nooit wat er kan gebeuren.

6. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

vanmiddag traphekje gehaald (en verplicht verder gshopt bij de ikea, goh wat vervelend nu)

ze was boos dat er nu een hekje voorzat, zat er aan te trekken, hihi
    alleen nu had ze de trap bij mijn ouders ondeky, en daar past geen hekje voor, gelukig hangen er wel gordijnen voor , dus die maar dicht houden , vind het geweldig dat ze nu ineens dit soort dingen doet, maar het geeft wel wat meer werk (voorderest klaag ik niet hoor voorbeeldig kindje tegenwordig)

Share This Page