wij gaan morgen voor 4 dagen naar de efteling mijn zoontje van 8 mnd moet dus in de wandelwagen . ik heb een bugaboo cameleon maar ik heb ook zo'n loger voetenzak met een bontje erin nu kun je dus ook alleen t bontje in de wagen doen dat hij lekker zit , maar is dat te warm ??? ik meen dat ik es ooit heb gelezen dat t in de winter warm is en in de zomer koel ! klopt dat ???
Ik heb geen Bugaboo maar een Mutsy en onze kindjes schelen niet veel. Heb gister de wandewageninzet erop gezet ivm de vakantie, maar ze verdronk er echt in! maar als we hele dagen weggaan wil ik ze ook niet in de maxi zetten (waar ze tot nu toe wel steeds in zat maar waren altijd korte stukken). Ik heb nu ook alleen het zitgedeelte van de voetenzak erin gedaan en nu zit ze veel beter! t lijkt mij ook wel warm, maarja...zonder zag het er echt niet uit, dus ik zou het gewoon lekker doen! Zeker als hij er hele dagen in door moet brengen! Fijne dagen!!!
veel plezier!!! 4 dagen efteling ben jaloers op je haha. Ik weet wel dat die hoezen van koeka wel koel zijn
mij zoontje is allang uit de bak hij is extreem groot haha dus hij past er goed in . maar wil dat hij wat zachter zit eigenlijk en ook voor zn hoofdje en als hij slaapt. die bugaboo heeft nogal een hard stofje vind ik wie gebruit er met dit weer wel t bondje van de loger voetenzak ????
Ik heb er geen voetenzak opzitten veelste warm nu maar ik heb een maxicosi en deze is gewoon heel erg warm die gaat er pas van de herfst op bij ons.
ik ga de voetenzak er ook niet inleggen ! dat snap ik dat dat te warm is maar alleen t bondje de booster dus van loger !!!!!!
Ik heb voor Mara nu ook alleen de Booster van de Lodger Bunker in de wandelwagen. Ze zweet er niet in, zit heerlijk zacht en het is makkelijk met kruimels eruit gooien.
Ik heb deze week die bunker met extra binnenkant gekocht en op de doos staat zelfs dat je die teddy het hele jaar door kunt gebruiken om lekker zacht op te zitten! Ik zou die dus zeker in je wagen doen, lijkt mij zelfs lekker liggen!