Tandenknarsen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Zusterke, Mar 19, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zusterke

Zusterke Niet meer actief

Arggg sinds 1 week heeft onze zoon uitgevonden dat hij met zijn vier tandje kan tanden knarsen.
    Kijkt me vol trots aan en begint dan te knarsen.
    Het enige wat nu helpt is hem een speen geven.

Er zitten weer tandjes aan te komen dus misschien dat dat er wat mee te maken heeft.
    Hij doet dit alleen als hij wakker is. En het heeft niets met stress te maken.

Herkent iemand anders dit ook van zijn baby en wat heb je eraan gedaan?

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Het is een fase, gaat vanzelf wel weer over. De meeste kindjes gaan dat op een gegeven moment doen. Een rotgeluid maar verder kun je er ook weinig aan doen volgens mij.

3. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Oew brr, mijn dochter doet dit ook ja. Vanaf dat ze 9 maanden is. Enige wat hier helpt is er totaal geen aandacht aan besteden. Dat vind ze heel grappig en dan denkt ze dat we een spelletje spelen. Ik krijg er altijd helemaal kippenvel van ;). Gaat vast vanzelf weer een keer over :)

4. Zusterke

Zusterke Niet meer actief

Hoop dat het snel vergaat. Krijg er iedere keer de bibbers van. Probeer hem dan ook af te leiden en iets anders te doen. Ene keer lukt dat en de andere keer gaat hij verder.
    We spenderen er zo min mogelijk aandacht aan. Maar wat een rot geluid is dat zeg.

5. nourenyasmin

nourenyasmin Bekend lid

Jan 19, 2013
    566
    0
    16
    fulltime mama
    Haha vervelend is dat he!
    Hier ook een aantal weekjes gehad, gelukkig werd het wel al snel minder.
    Ze hebben dan volgens mij uitgevonden dat ze een nieuw geluidje kunnen maken en dat moeten ze even een aantal keer *trots* laten zien en horen!;)

6. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    4,859
    1
    0
    Ging hier vanzelf over :)

7. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

Jul 4, 2011
    2,225
    2
    0
    Hier ook gedaan en ging ook weer vanzelf over. Daarna nog een periode gedaan en ook toen was het maar kort en ging het weer weg.

Bah... Vind het zo'n akelig geluid en word er echt misselijk van!

Share This Page