Moe na waterpokken

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Beitsche, Mar 19, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

Nov 12, 2007
    1,068
    1
    38
    Hallo,

Mijn zoontje kreeg twee weken terug de eerste waterpokken. Al een paar dagen voordat de blaasjes er waren was hij enorm moe. Nu is hij nog steeds enorm moe. Hij wordt 's ochtends wel zelf wakker, maar begint na een uurtje alweer te duimen en te hangen. Hij gaat dan op de bak liggen of wil bij mij hangen. Hij lijkt enorm moe te zijn. En zo was hij voor de waterpokken niet.

Herkennen jullie dit van jullie kindjes? Hoe lang duurde het voordat jullie kindjes weer de oude waren?

Alvast bedankt

Groetjes Yvonne

2. 2jees

2jees Niet meer actief

ja dat heb ik momenteel bij de jongste ook. Ze kreeg een week geleden de de eerste blaasjes en is niet ziek meer maar zó hangerig en moe. Ik leg haar een paar keer per dag in bed (normaal 1x) maar na de slaapt huilt en zeurt ze meteen weer, in de ogen wrijven .. heel vervelend he.

3. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Verplaatst naar 'peuter en kleuter'

4. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

May 20, 2012
    2,133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Ik herken het
    Hier waren ze na een maand echt weet de oude

5. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

Nov 12, 2007
    1,068
    1
    38
    Die herkenning van jullie is wel fijn. Nu weet ik dat hij echt nog moe kan zijn van de waterpokken. Mocht het over een week of twee nog zo zijn, dan kijk ik dan wel even weer.

2jees. Hoe gaat het nu met je dochter?

6. Juul75

Juul75 VIP lid

Apr 8, 2010
    12,091
    7,843
    113
    Mijn dochter heeft ze op wintersport gekregen, en is nu pas weer de oude. Ze had ze wel echt heel erg. En mijn zoontjes beginnen nu weer wat beter te worden maar zijn nog steeds moe en jengelig. Dus lekker veel slapen en bijkomen. Mijn jongste heeft echt wel een tik gekregen, hij had de waterpokken, een loopoor, drie nieuwe tandjes en zijn billen waren kapot :)

Share This Page