Ik wil graag Huggies uitproberen. Maar ik weet niet precies welke maat ze hebben. Wie weet welke maat Huggies ik moet hebben als ik Pampers maat 4 gebruik? Alvast bedankt! Edit: bericht verplaatst naar 'Baby en dreumes'.
Ik merk dat als Justin s nachts huggies maat 4 draagt, hij dan door lekt en als hij pampers maat 4 draagt, niet. Dus nu gebruik ik die pampers voor s nachts en de huggies die ik nog heb, voor overdag. Als deze op zijn, denk over n week ofzo, ga ik over op 4+.
Ik vind Huggies niks ze klonteren er staan maten op de verpakking. Je moet dit even bij het goede topic plaatsen meid. Mods zijn de laatste tijd zo druk bezig alles bij het goeie neer te zetten! Zet hem bv bij baby&dreumes of verzorging.
Sorry, ik wist ff niet waar ik het moest plaatsen. En ik vind dat er bij andere merken toch wel verschil is daarom vroeg ik het. Bedankt! Ga ik morgen maat 4 kopen
Ik vind huggies klein vallen, maar ze zijn opzich ok. Wij zijn heel blij met pampers active fit. Fleur is 7.5 kilo en zit op maatje 4 sinds kort. M.
ik had dit keer ook huggies maar ga weer terug naar de pampers vind de pampers mooier en beter aansluiten. het is al een paar keer nu voorgekomen dat hij in de huggies doorlekt!
Ik heb huggie 1 keer gekocht ik vond ze kleiner vallen en veel sneller door lekker bij gewone pampers heeft daan het ook maar de ctifit zijn helemaal toppie hier
Ik vindt ook dat huggies klein uitvallen. Nu waren ze bij albert heijn in de aanbieding en heb een maat groter gekocht 4 ipv 3 en die zitten wel goed. Alleen voor de nacht gebruik ik andere luiers omdat ze doorlekt met huggies s'nachts.
Maar dat pampers mooier zijn maakt toch niet uit het gaat toch niet om het uitelijk maar om hoe ze werken Wij gebruiken Pampers Active Fit nr 4 ... werken prima
Huggies vallen idd kleiner maar zijn net zo goed als pampers! mij bevallen ze best..nu zijn ze weer in de aanbieding bij de AH.
Ik vind de huggies juist groter vallen. Quinn heeft zelfs tot 13 maand in maatje 3 van huggies gezeten. Moet wel zeggen dat mijn mannetje net als zijn vader gebrek aan bil heeft Ik vind de huggies beter. Ik gebruik voor huggies en pampers allebei maatje 4. Met beide luiers nog nooit doorgelekt. Ik vind de huggies vooral ideaal bij diaree. Met pampers loopt het er dan wel langs maar met huggies gelukkig niet.
Ik gebruik alleen pampers. Heb een keer huggies gekocht omdat ze in de aanbieding waren, maar vind pampers veel beter aansluiten en beter zitten... Vond ze wel kleiner uitvallen dan de pampers! Dus hier alleen pampers. Gebruik momenteel 4+, heb ook een keer active fit nr. 4 gekocht maar die viel groter uit, dus er zit wel degelijk verschil in...
Ik vind Huggies egt 3x niks! 1 keer uitgeprobeerd omdat ze toen zo lekker goedkoop waren, maar zaten niet zo lekker en klonteren na 2 plasbeurten. Pampers vind ik zelf de beste en ze zitten zo lekker en sluiting ervan is perfect!