Tandenknarsen ...

Discussion in 'Baby en dreumes' started by chantal1984, Mar 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Hey Meiden,

Kyano heeft pas vier tanden ( 2 boven en 2 onder ) en mijn hemel wat knarst hij op zijn tanden zeg... word er helemaal gek van ...

weten jullie wat ik hier tegen kan doen ? en is dit schadelijk voor zijn tandjes ?

2. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,019
    0
    0
    Heeft Jelina ook gehad, ben er zelfs mee na de tandarts geweest. Kon geen kwaad zei hij. Ze waren alleen nu tot de conclusie dat ze tandjes hebben, en als je over elkaar gaat ermee er geluid uit komt. Na 2 weken was het over bij Jelina.

3. Laika

Laika Fanatiek lid

Jul 23, 2006
    2,334
    3
    38
    Sem heeft het ook gehad. Het duurde ook niet lang, maar ik kon er niet zo goed tegen. Dus elke keer als hij dat deed, ging ik met mijn vinger tussen zijn tanden zodat hij zou stoppen.

4. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    Hier nog zo een, maar inderdaad, het duurde niet langer dan een paar weken. Die vinger ertussen deed ik ook wel eens, en dan maar hopen dat hij niet zijn tanden erin zou zetten want dat deed me een partijtje zeer! ;)

5. Carla1980

Carla1980 VIP lid

Jul 16, 2006
    5,833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    hier duurde het (gelukkig!) ook niet lang, heb het eigenlijk gewoon genegeerd!

6. jantina

jantina Fanatiek lid

Aug 13, 2006
    1,551
    0
    0
    Britt heeft het ook een tijd gedaan,
    gaat vanzelf over...maar dat geluid is oervervelend:s

7. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ja, dat doen dus een heleboel kindjes, geen zorgen maken, oren dicht houden, en gaat (meestal) vanzelf weer over met een paar weekjes/maandjes ;) . Als ze 'gewent' zijn aan de nieuwe 'dingen' in hun mondje.

8. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

Nov 25, 2005
    1,096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Cecile deed het ook sinds van de week het tandenknarsen. Ik dacht van heyy.... kan helemaal niet want ze heeft nog altijd steeds 2 onder, maar dat was niet waar. Alle twee boventandjes waren er inmiddels ook door.
    Mijn oudste heefth et ook heel erg gedaan en zelf in haar slaap en kan geen kwaad zoals de tandarts het zei.

9. vonneg

vonneg Actief lid

Feb 4, 2008
    245
    0
    0
    woonbegeleider
    Harlingen
    Hoe meer aandacht ik het gaf , hoe erger het werd...bah..kippevel..
    Negeren en het is in korte tijd over ;)

Groetjes, vonneg

10. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Als tie het doet dan staan de haren in mijn nek overeind.. ieeeee wat een irritant geluid :) ... mijn vinger in zijn mond heb ik ook wel eens gedaan maar dan gaat hij bijten hahahah :D ...

11. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    1,886
    0
    0
    Hihi die van ons heeft het een tijdje niet meer gedaan tandenknarsen, maar het is inderdaad echt zo´n geluidje van hou eens op. :D

Share This Page