hallo allemaal mijn zoontje van ruim 5 maanden heeft net de 4 maanden sprong achter de rug, dat was erg hevig en daardoor ben ik ook een beetje het ritme kwijt geraakt. Nu gaat het gelukkig beter, alleen zijn de nachten nog steeds gebroken. Hij is s'nachts bijna om het uur wakker, speentje helpt soms maar soms ook weer niet. Hij heeft niet echt honger maar is gewoon hangerig en zeurt dan. Qua eten/drinken krijgt hij volgens mij genoeg, soms krijgt hij de flesjes niet helemaal op, tips zijn welkom mijn schema is als volgt: 8.00 uur 180 cc 10.30/11.00 uur fruithapje 12.00 uur 150 cc 16.00 uur 150 cc 17.30/18.00 uur groentehapje 20.00 uur 180 cc + 3 eetlepels rijstebloem (soms)
hoi hier ook een meisje dat bijna wel ieder uur wakker komt soms al s ik de speen er in doe slaapt ze weer verder maar soms ook niet erg vermoeiend ist messch kun je de laatste fles iets later geven?
ik probeer die laatste fles meestal te rekken, soms tot 10 uur maar hij blijft maar steeds wakker worden om het uur, en ik blijf maar de hele nacht heen en weer lopen
En als je hem als hij 's nachts wakker wordt gewoon laat liggen zeuren zonder ernaar toe te gaan? Misschien is hij er even aan gewend geraakt dat je telkens de speen komt geven, al is hij daar eigenlijk nog wel te jong voor he.. Ik heb Demi één keer een beetje laten jammeren van de week, na 'n nachtvoeding, ik was zo moe dat ik m'n bed niet meer uit kon en besloot pas te gaan als ze echt ging huilen.. En ineens werd ik 's ochtends wakker Was ze gewoon al jammerend in slaap gevallen denk ik..
Slaapt hij overdag wel goed of niet? Ik ben gelijk bang voor wat ons nog te wachten staat, de sprong is nu 'n beetje op z'n eind aan het lopen hier en ze wordt ook ineens 2 x per nacht wakker nu, terwijl ze met 3 maanden doorsliep van 7 tot 7 hihi we waren ook zo verwend.. Sorry maar dan zou ik het eigenlijk ook niet weten, als het weekend is en Demi hoeft nog niet te eten maar is wel wakker dan neem ik haar soms bij me in bed dan slaapt ze nog wel een uurtje ofzo. Maar ja, dat kan je maar beter ook niet aanleren he..
overdag slaapt hij niet zoveel, meestal s.morgens een hazeslaapje en s'middags na zijn 4 uur flesje soms doe ik hem ook bij mij in bed en dan slaapt meneer wel meteen en is hij ook niet meer wakker te krijgen
De magische mama momentjes he Demi slaapt overdag ook amper, max een half uur, vandaag wel 5 kwartier dus ik wist niet wat me overkwam haha Maar dan zou ik het voor de nacht niet weten eerlijk gezegd, misschien is het de nasleep van de sprong en gaat 't vanzelf over?
Ik vind je 2e en 3e fles wat aan de kleine kant? Drinkt hij die flessen wel op? Zo ja, dan kun je die mss beter ophogen naar 180cc...Mss dat hij dan, doordat hij overdag meer eet, 's nachts beter slaapt...
Hier precies hetzelfde probleem en het eten is hier echt goed! snap er ook niets van en dit duurt nu al 2,5 maanden! Ik krijg gewoon geen rust meer en slaap ook niet meer diep omdat ik maar aan luisteren ben wanneer ie weer wakker word pff word er gek van Ik hoop zo dat het snel over is [-o<
Dan schiet mijn idee inderdaad niet op, helaas... Het kan ook zijn dat hij mss een griepje onder de leden heeft, of zelfs al last heeft van doorkomende tandjes. Voordat tandjes daadwerkelijk doorkomen, kunnen ze daar al lang van te voren last van hebben, omdat het groeien in fases gaat. Dan weer een stukje groeien, dan weer even rust. Dit gebeurt allemaal al onder het tandvlees, daar zie je dus niets van, maar kan wel al pijn doen bij je kleintje... Sterkte....Het spijt me dat ik niet meer tips voor je heb..Ooit krijg je weer betere nachten, maar daar heb je nu niets aan
ik wilde net gaan vragen of het ook door te tandjes kan komen, ik voelde net dat er onderin een tandje begint door te komen, scherp randje.. ik had hem om 8 uur in bed gelegd en hij begont opeens om half 11 zo hard te krijsen en gillen dat ik hem maar heb opgepakt, ik merkt dat hij hevig aan het bijten was op zijn vingertjes en op zijn speentje,
mijn meisje word ook wel om het uur wakker word er ook moe van breekt me ook op snacht's moet ik er ook wel 6 of 7 keer uit mijn dochter heeft nu ook een tandje die er bijna helemaal door is
ik moet het even van mij afschrijven maar vanavond was het weer drama ik heb mijn zoontje om 8 uur zijn flesje gegeven en hij heeft daarna 30 min geslapen, vanaf 9 uur tot 12 uur was het gillen aan 1 stuk door, ik ben echt bekaf.. uiteindelijk heb ik hem om 12 uur maae 120cc gegeven om te slapen en dat heeft hij niet eens helemaal opgedronken.. ik ben bang om te gaan slapen omdat hij weer elk moment wakker kan worden, over de hele dag heeft hij misschien net een uurtje geslapen in stukken..jullie zullen mij wel een zeur vinden maar ik ben echt gebroken