hoe verliepen de regeldagen bij jullie? Dochter nu 11dgn oud

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door petra2278, 6 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petra2278

petra2278 Fanatiek lid

11 sep 2009
    1.018
    0
    0
    ben zo benieuwd of dit herkenbaar is voor jullie, ik ben inmiddels aardig onzeker aan het raken. Heb nog 2 kinderen rondlopen en dit kost mij gewoon de hele dag, het continue voeden. Ben erg blij dat mijn man thuis is....

vanacht heeft ze het eigenlijk wel goed gedaan = lees = geslapen tussen de voedingen door. Laatste voeding om 22:30, toen kwam ze om 01:30 en om 05:30 uur. De voeding van 5:30 u leek haar niet tevreden te stellen, dus om 06:30 u nogmaals aangelegd, toen heeft ze geslapen tot 8:45uur.
    de rest van de dag is nog erger dan gisteren verlopen. Ze bleef komen na 8:45 uur, een voeding duurde een uur en vaak dan nog ontevreden en weer even aanleggen....uiteindelijk sliep ze om 13:45 uur tot 16:30 uur. Een verademing waar we zelf ook even een uurtje hebben geslapen (en tussendoor gekolfd omdat ik morgen naar t ziekenhuis moet en ik mijn man niet met een huilende baby wil achterlaten).

maar vanaf 16:30 uur is het weer feest, niet tevreden en willen blijven drinken. Ze heeft hooguit 45 min op bed gelegen met een speentje in....ik heb haar om 17:30 u gevoed tot 18:00 uur, om 19:15 uur tot 20:00 uur, om 20:30 tot 21:00 uur....
    nu probeer ik te wachten tot 22:00 uur maar ze huilt en huilt maar...

ik hoop echt dat het de regeldagen zijn....ze sabbelt ook meer aan mijn borsten dan dat ik denk dat ze effectief drinkt....
    herkenbaar voor iemand?
    en duurde het lang bij jullie?

mijn zoontje was als baby zo onrustig, sliep zo weinig dat ik nu inmiddels weer onzeker aan het raken ben....11 dagen oud en niet slapen overdag...bbrr...hoop echt dat het goed gaat komen...

2. babyproject

babyproject Niet meer actief

Vooral veel aanleggen idd, zal met een paar dagen beter moeten gaan. Probeer 's avonds gewoon met haar op de bank te blijven zitten. Laat haar drinken en in slaap vallen op je schoot. Hopelijk gaat het snel beter!

Ze overstrekt niet tijdens net huilen? Dat duidt meestal op iets anders...

3. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Hoe meer je er aan toegeeft, hoe sneller het over is. Bij mij duurt het meestal 2/3 dagen tot het beter gaat, en op dag 4 heb ik dan wat stuwing...

Geen optie om je baby mee te nemen naar het zh? Zeker op zulke dagen zal het niet gemakkelijk zijn om haar met een fles te voeden.. Al wel geprobeerd of ze dat überhaupt kan??

4. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.182
    10.729
    113
    Petra, er zit maar een ding op: iets te eten en drinken voor jezelf binnen handbereik, en verder accepteren dat je aan niks anders toe komt en lekker op de bank kruipen met je dochter, en laten drinken/sabbelen zo vaak en veel ze wil. Laten huilen of wachten tot een bepaalde tijd is niet nodig! Het is met een paar dagen over.

Als ze zichzelf steeds wakker maait, kan je ook nog overwegen om een beetje in te bakeren of een puckababy te gebruiken.

5. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik denk ook dat je moet toegeven. En idd een speen gebruiken, ook als ze tegen je aan ligt. Misschien is t fijn om dr bedje warm te houden voor aks ze toch even slaapt, zodat ze niet van jouw warme lijf naar een koud bed gaat. En een hydrofieldoek even op je borsten dragen en dan onder gaar hoofdje in bed?
    Maar ik vond een regeldag ook echt heftig hoor!! Succes!

6. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    toevallig ging het bij mn vriendin ook zo, tongriempje bleek te kort...dus drinkt jouw kindje wel goed, hapt wel goed aan enz?
    Maar als ze 11 dgn is, dan zou het heel goed kunnen regeldagen

bij mn beide zoontje zagen regeldagen er zo uit: idd niet echt vetreden na een voeding, maar een speentje hielp wel...maar ipv van om de 3 uur kwamen ze dan om de 2 uur...en dan legde ik ze idd aan..

Nu jouw kindje nog zo jong is duurt een voeding echt lang...maar je zal zien bij de vlgende regeldagen is het al veel korter...want ze zal steeds effectiever en snller leren drinken...je moet er even doorheen, is allene maar goed voor je productie...
    Zoalng je de regelmaat van voeding, knuffel, slapen oid aanhoudt zal je kindje echt wel slapen overdag zodra die regeldagen weer voorbij zijn hoor, wnat dan gaat ze tevreden slapen

Deel Deze Pagina