Volgens mij heeft mijn zoontje nu een sprong, hij is al 3 dagen erg dreinerig en wordt s'nachts wakker en wil dan niet meer in z'n eigen bedje slapen. Hij weet zelf niet wat hij met zichzelf aan moet Overdag kan hij ineens heel driftig doen en hij heeft nu dus 2 dagen bij ons in bed geslapen en dat is echt geen doen. We liggen allebei op het randje omdat we bang zijn dat we over hem heen rollen. Ik denk dus dat het een sprong is want dat van de uitgerekende datum klopt bij ons niet helemaal, hij heeft de sprong steeds iets eerder gehad. Ik heb dus ergens gelezen dat de 15 maanden sprong de heftigste sprong is. Vonden jullie dat ook? Dan kan ik me er alvast op voorbereiden
ja volgens mij had danisha er ook last van afgelopen paar dagen.. ze wou ook steeds op schoot en werd boos/verdrietig als ik haar wegzette.. sliep veel moeilijker enz.. nu is ze alweer een stuk rustiger
Vigo is 2 weken te laat geboren, en ik heb het oei, ik groei boek erbij gepakt. Vigo zit nu ook midden in de 15 maanden sprong, en ik denk dat het niet lang meer duurt voordat ik doordraai Mijn god, wat is deze sprong erg! Ik kan met recht zeggen, dat ik het heeeeeeeeeeeeel zwaar vindt momenteel! Niks is leuk of goed, huilt bijna constant, is dreinerig en mega chagerijnig. Slaapt ook mega slecht, terwijl hij knettertje moe is.... Pfff... zit niets anders op dan volhouden denk ik....
Ik herken me zooooo in jullie reacties...nu heeft Thijmen er ook nog een fikse keelontsteking bij en met name nu met ik die zwanger is, valt het best wel zwaar....ben op, maar ja..na regen komt weer zonneschijn! Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff, hahaha Groetjes Karin
Hier is ie voorbij, Yara is ook 10 dagen te laat geboren en oooooo het was verschrikkelijk! Normaal kwam ze redelijk goed door haar sprongetjes heen, maar dit was zeker wel de heftigste! Werd er gierend gek van op een gegeven moment..echt ze wilde niks, had heel veel driftbuien, was elke ochtend om half 7 wakker, kon zichzelf geen minuut vermaken (alleen maar beenplakken) enzenz Yara wist ook niet wat ze met zichzelf aan moest..heeft hier echt een paar weken geduurd, 1 week op z'n ergst, toen hadden we het constant met elkaar aan de stok... Was op een gegeven moment zelfs een beetje bang dat het een echt klein draakje zou blijven..en dat ik mijn kindje teveel verwend had ofzo.. En dan, op een dag, is het ineens weer over en heb je weer een zoet tevreden kindje terug.. Dus veel sterkte de komende tijd, hopelijk duurt ie bij jullie niet zo lang!
hoort driftigheid ook bij deze sprong...onze kleine vent is errug driftig met luiers verschonen echt geen geduld en sterk dat hij dan is , draait zich 100 x om en ik weer terug en hij wordt echt pissed.... hoop wel dat t over gaat, want ben niet van plan toe te geven om ondersteboven achterstevoren te gaan verschonen.....
Nou ik kan me lol dus op hahaha Thyron is ook erg driftig met luiers verschonen draait ook alle kanten op pfff maar dat deed hij al voor die sprong. Ik wist niet zeker of het een sprong was maar als ik jullie reacties zo lees is het zeker een sprong. Vannacht heeft hij gelukkig gewoon in z'n eigen bedje geslapen. Ik was naar z'n kamertje gelopen even getroost en daarna 5 min laten huilen daarna viel hij gelukkig weer in slaap. Dat is wel ff een opluchting! Nikkie81 Driftigheid hoort idd bij deze sprong.
Wij hebben ook gehad en ook ik vond hem erg heftig. De afgelopen 3 dagen was ze weer de vrolijke zelf. Maar vandaag leek het weer even of de sprong terug was. Ik hoop van niet want ik werd op een gegeven moment echt gek van haar. Inderdaad de hele tijd bij je in de buurt blijven, op schoot willen en er weer af, beenplakken, snel huilen en weinig slapen. Pfffft