Danisha kan al heel goed lopen.. ze loopt van tafel naar bank en van bank naar de deur enz.. ook blijft ze tussen door stil staan of keert om maar ze moet wel altijd een uitgangspunt hebben om heen te lopen.. ze zou niet mij achter na gaan als ik naar de keuken ga.. ze moet iets zien en dan loopt ze er heen... je kunt haar dus niet neer zetten zodat ze zelf gaat lopen.. ja kan wel maar dan moet ze weer iets zien.. los buiten lopen doe ik dus ook niet met haar... ze kan het allemaal prima maar durft gewoon niet altijd.. wanneer zeg jij dat je kindje loopt? als ze helemaal zelfstandig overal heen lopen? want soms vragen ze of ze al loopt en denk ik ja en nee
Ik zou dan zeggen: ja, maar alleen kleine stukjes, ze durft nog niet altijd zo goed. Dan is het duidelijk toch? Maar ik vind al wel dat je kan zeggen dat ze loopt. Sommigen zeggen dat hun kindje liep met 10 maanden, maar dat is dan aan de hand. Zo kan ik het ook , Eva loopt ook (maar met mijn handen onder haar oksels ).
ja precies... ja want ze loopt zo goed en als ze mij ziet en ze komt op me af en ik loop achteruit en dan loopt ze zo mee.. maar ze durft niet zo goed meer.. met 11-12 maanden heeft ze ook al stukjes gelopen maar is toen paar keer goed gevallen en sindsdien durft ze niet zo goed meer en wil ze toch graag ons vingertje..
Niet te moeilijk doen hoor. Als ze vragen of al loopt dan zeg je gewoon ja, aan mijn vinger of van steunpunt naar steunpunt. Dat is dan toch gewoon duidelijk. En je zult zien op een onverwacht moment (bij ons was het op een verjaardag bij vrienden) loopt je kindje in 1 keer zonder alle hulpmiddelen en dan begint het vang werk Groetjes anita
mijn dochtertje liep met 11 maanden los.. volgens mij loopt dus van jou dus ook hoor...van het ene punt naar de andere..dat is toch lopen
ja eigenlijk wel he.. ze kan ook van de woonkamer naar keuken lopen alleen dat doet ze niet zomaar maar alleen als iemand haar opwacht..
Ja hoor jij kan zeggen dat je meisje loopt. Ze hoeft toch ook niet meteen een marathon af te leggen? Ze is stabiel en kan dus stevig staan en ze kan los lopen. Ik denk dat als ze bewust loslopen van bank naar tafel en naar andere dingen/mensen. En vaker dan 1 perongelukke keer. Dan lopen ze los. Mijn ventje liep wel los met 10 mnd, en snoopy niet aan de hand
Ja,lopen is toch gewoon lopen? Desgewenst kun je er nog wat info bij geven maar ze loopt toch gewoon?