Help me eens kinderkamer

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door rooswine, 1 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rooswine

rooswine Actief lid

25 okt 2012
    149
    4
    16
    In ons nieuwe huis krijgt zoon lief ook een nieuwe kamer ik Had als idee mintgroen behang met dieren en een mint groene muur en andere 2 wit en dan aankleden met steigerhout. Nu wil zoonlief 4.5 jaar perse blauw maar kan niks vinden dat me aanstaan.

Hebben jullie leuke voorbeelden?
    Ook evt voor een dreumes kamer die wil ik wel graag met mint. Ook jongen

2. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.173
    10.700
    113
    Eerlijk, mint zou mijn keus niet zijn voor een jongenskamer. Ik kan me wel vinden in je zoons voorkeur voor blauw 😊

Met 4,5 jaar zou ik zijn stem zeker wel laten meewegen in de keus. Hij moet er spelen en slapen. Overleg anders ook met hem over een thema 😊 Als jij dieren wil en hij blauw, zou je bijvoorbeeld een zee/strand thema kunnen overwegen. Ook icm je steigerhout.

3. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.899
    3.931
    113
    Misschien een blauwe muur en dan dieren erop schilderen met sjablonen ofzo?
    Ik vind zelf de combi van blauw en groen ook mooi.

4. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Ik zal wel weer apart zijn, maar op die leeftijd zou hij echt mogen kiezen van mij. Dochter is 3,5 jaar en wilt per se een roze en paarse kamer. Ik háát roze een paars, maar het is haar kamer. Dus wordt het roze een paars.

5. rooswine

rooswine Actief lid

25 okt 2012
    149
    4
    16
    Hij mag ook zelf kiezen maar kan dus geen leuke ideetjes vinden met blauw

6. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.709
    4.025
    113
    Overijssel
    Kun je geen leuke kleur blauw vinden of dingen die er bij matchen?
    Als het om de kleur gaat kun je de eerste bouwmarkt die je tegenkomt binnenlopen en je zult zien hoeveel mooie tinten blauw ze hebben (zoon niet meenemen ;))

7. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Dit dus!

Als je mannetje zegt een blauwe kamer te willen ga je samen een blauwe kleur uitzoeken.. Prima toch?
    En je kan natuurlijk een paar staaltjes met blauwe kleuren meenemen van de bouwmarkt waar hij dan uit kan kiezen.
    Het is zijn kamertje er hij moet er spelen en slapen..
    Dat blauw dan niet zo jou kleur is agh kan je er toch voor de rest wat moois van maken? Je zoontje blij en jij blij!

8. Nacho

Nacho Fanatiek lid

3 jun 2015
    2.369
    9
    38
    Vrouw
    Baby & Mama Coach
    Houten
  9. Jo33

Jo33 Actief lid

20 jul 2011
    382
    24
    18
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook een mintgroene muur in onze kinderkamer, maar dat is voor een meisje.
    Als versiering op de muur hebben wij een paar jaar geleden muurstickers bij Etsy besteld. Echt superleuk!
    Hier zie je een aantal voorbeelden:
    https://www.etsy.com/nl/search?q=muursticker+dieren.

Er is echt super veel te vinden, dus dat is misschien een idee voor op de muur.

10. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Als je een muur blauw verft en de rest wit laat en er 2 met muurstickers van het thema beplakt?

Wij hadden 2 groene muren en nu 1 terug wit gemaakt. Zoon houdt van autos en voertuigen dus op de witte muur zitten nu muurstickers met wegen en auto's. De groene muur is verder rustig en daar staan de witte meubels tegen aan. De accessoires en zijn dekbed hebben voertuigen (mandjes, krijtbord, zijn spaarpot en een schilderijtje) maar de rest is gewoon rustig Is een super leuke kamer geworden vinden zowel wij als onze zoon. Als je foto's wilt zien mag je pb'en.

11. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    even op pinterest kinderkamer en blauw in typen?

je hebt ook steigerhout behang met blauw er in, misschien is dat iets? en de andere muur wit met muurstickers in natuur dingen.

12. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.126
    405
    83
  13. rooswine

rooswine Actief lid

25 okt 2012
    149
    4
    16