Tandenpoetsdrama

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Druif78, 10 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Hier helpt het om haar favo knuffel erbij te betrekken. Wat een uitkomst dat beest zeg, het werkt bij alles, verschonen, haren kammen en dus ook tanden poetsen.
    Als ze echt niet wilt tandenpoesten helpt het ook nog wel om te zeggen dat als we niet goed poesten ze pijn in haar mond kan krijgen, werkt dat niet dan wil konijn (die knuffel dus) toch eigenlijk ook wel graag tandenpoesten, maar alleen als Robyn al klaar is.. Dan gaat haar mond meestal wel open.

2. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Hier is het ook een groot probleem.. Ik mag niet na poetsen bij hem.. Hij wilt het zelf doen, spelletje lukt ook niet.. Dus ik laat het ook zo..

3. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Wat een tips allemaal! Geweldig!
    Nou gisteren wist ik niet wat me overkwam. Ik heb hem gezegd dat we eerst gingen tandenpoetsen en toen wilde hij uiteraard zoals anders niet. Ik heb hem vervolgens gezegd dat als hij goed zou meewerken we daarna kiekeboe spelletjes gingen doen ( eigenlijk de hel riedel die we doen voor het slapen gaan) en zo net, dan niet. ok, "chantage" en wellicht niet pedagogisch verantwoord maar hetw erkte als een trein!! het mondje ging zelf open en bleef open!! Ik heb zelfs achterin goed kunnen poetsen! Heb m natuurlijk daarna de hemel in geprezen en ik hoop echt dat t vanavond weer zo gaat!!

4. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.046
    453
    83
    Vrouw
    @Druif: mooi zo! En is het de dagen daarna ook nog gelukt?

Deel Deze Pagina