nee, ze bijt niet dicht.. ze gilt te hard hahaha dus mondje staat goed open.. ik gebruik een gewone electrische tandenborstel voor de overige tandjes
hier piraten en princessen zoeken. dan zeg ik ik zie kapitein zwartbaard in je mond die ga ik nu vangen met de tendeborstel en zo de hele mond door werkt erg goed. ze vragen er nu zelfs om of ik dat bij ze wil doen!
haha nou ik lees al ben niet de enige met het probleem, de boventandjes zijn idd het lastigst, als mijn zoontje huilt zie ik die tandjes wel gewoon en kom ik er enigszins bij maar bij mijn dochter moet ik echt het lipje wegduwen. @lennylen idd het gata precies zoals jij omschrijft, ik ga ook maar eens naar de hema voor die vingertandelborstel dan! ik ben nu wel consequenter in elke dag, dan maar elke dag drama en toevallig gister 2x gedaan, het stelt toch al weinig voor dus toen heb ik het ook voor het middagslaapje gedaan, kwam ff zo uit
ja hij bijt soms wel maar als ik dan streng zeg NIET BIJTEN! dan lacht hij even alsof het een spelletje is maar doet het dan niet meer. gelukkig want hij bijt best hard.
@Linda: wat onwijs herkenbaar meid! Hier is het ook elke avond krijsen met tandenpoetsen. Maar ik denk dan maar zo: als jij krijst is je mond open en kan ik je tanden poetsen. Dan is het zo gepiept en meteen daarna zijn ze ook weer rustig.... Het schijnt over te gaan... Ik heb ook wel wat dingetjes geprobeerd, maar ze zijn echt nog te klein om dat allemaal te snappen. Over een paar maanden gaat het hopelijk een stuk beter! Succes! Wel fijn die herkenning!
Wij poetsen alles weg wat Nils die dag gegeten heeft. Dus ik begin met "Even jouw macaroni wegpoetsen (en dan gek stemmetje : Weg macaroni!! Hup!! Wegwezen) en je pap en je rozijntjes en je boterham met smeerkaas en je boterham met pasta enz. enz." en dan ook echt álles wat hij opheeft. Zit met een grote grijns te kijken met z'n mondje open!!! 't Is het proberen waard