Hoi allemaal, Mijn ventje is aan het rond schuiven en nu heeft hij dus de schuifdeurtjes van ons dressoir ontdekt. Ik heb het hele internet afgestruind maar kan niks vinden voor schuifdeurtjes. Wel voor lades en alle andere kastjes. Hebben jullie enig idee hoe of waar ik iets kan vinden zodat het veilig dicht blijft zitten voor mijn kleine wereld ontdekker. Het is een kast met 3 deurtjes, 2 rails 1 met 1 deurtje ( middelste) en de achterste rail is met 2 deurtjes ( 1 links en 1 rechts). Alvast bedankt. Groetjes Kim
ik zou het niet weten. Maar ik heb hier nog niks op de veiligheid toestanden alleen de schoonmaakmiddelen. Verder niets. Ik leer hem om nee te begrijpen en het lukt aardig hijgaat er wel heen maar als ik nee zeg wanneer hij er naar grijpt haalt hij gelijk terug en na 3 x proberen keert hij zich om en gaat met wat anders spelen. Het heeft wel 3 weken gekost en veel huilbuien om dat hij er niet aan mocht komen maar hij snapt het nu
hhhmmmm vroeger toen ik een terrarium had,kon je een ijzeren staafje kopen en die kon je in de gleufjes leggen en dan haalde je die er terug uit met een magneetje,misschien moet je ergens eens kijken voor een staafje en een magneetje,maar meet wel even hoe breed het gleufje is. bij mij was dat staafje een 3 mm dik.
Wij waren meer van het afleren hier.. Alleen op een kastje waar iets gevaarlijks/belangrijks instond zat een beveiliging. We haalden de kleine gewoon weg bij het ding waar hij niet aan mocht zitten. We zijn begonnen met 1 ding (de radiatorombouw), steeds nee zeggen en ergens anders met speelleggen. Gewoon blijven volhouden. Ik dacht dat het na een week al beter was. Tuurlijk probeerde hij het nog weleens, maar het bleef aardig in zijn systeem zitten..
Ik zat ook te denken aan een houtje of iets in de rails te leggen zodat die niet zomaar open geschoven kan worden. Maar ik zou niet weten hoe lang het duurt voordat hij doorheeft dat het houtje weg gehaald kan worden... xxx sas