Hallo Mijn meisje loopt inmiddels al zo'n 3 maandjes. Ze heeft nu schoentjes met flexzolen van bardossa. Omdat het wat kouder wordt wil ik leuke laarsjes voor haar. Ik zoek simpele laarsjes zonder al te veel gepoespas. Nou heb ik laarsjes gezien van Oxxy die er wel simpel uitzien alleen hebben die van die flexzolen met een soort van ribbeltjes. Of zijn dat meer slofjes? (zie foto) Ik vraag mij nu af of ik nog steeds schoenen met flexzolen voor haar moet kopen of is dat alleen voor de eerste stapjes. Ze heeft nu van de bardossa schoentjes maat 19 dus ik neem aan dat ik voor der laarsjes maat 20 moet kopen i.v.m der groei en sokjes. Heeft er iemand toevallig nog ergens goede laarsjes gezien waar niet teveel tiereletijntjes aan zitten. Dus van die kwastjes, hartjes enz. Ben er niet zo'n fan van Alvast bedankt voor de reacties! groetjes
Ik zou kiezen voor harde zool als ze al 3 mnd goed loopt. In elk geval beter in winkel kiezen laarsjes want is anders dan sandalen kopen er speelt veel mee: hoogte, zool, breedte, wreef
Mijn dochter heeft flexibele harde zool. Heb bij van haren leuke laarsjes gezien, die wil ik volgende week gaan passen met haar. En indd wat groter nemen ivm sokjes. Laarsje met gespen -
Bedankt voor de reacties. Inmiddels ben ik bij verschillende schoenen zaken geweest en nog steeds kan ik niet de juiste laarsjes vinden Misschien ligt het aan mij en ben ik qua smaak veel te kieskeurig. Heeft er iemand nog tips waar ik simpele laarsjes kan vinden in de maat 20? Alvast bedankt
Mijn meisje heeft de donkerblauw suede filly flex laarsjes van Bunnies. Hou ook niet zo van tierelantijntjes maar deze strikjes vond ik nog wel cute..
Op deze site hebben ze volgens mij best leuke laarsjes. Als je op de link klikt kom je op een paar simpele zilveren laarsjes Bisgaard laarsje zilver - Babylaarsjes.nl
happylittlesoles.com of .uk heeft ook leuke laarsjes, en met flexibele zool zodat de voetjes goed kunnen (blijven) ontwikkelen.