kindje 10,5 maand s'nachts honger.

Discussion in 'Baby en dreumes' started by MamavEsmee, Oct 30, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Hoi,

Mijn dochter van 10,5 maand komt sinds 2 weken af en toe s'nachts weer voor een flesje. Ze drinkt hem gulzig op en heeft ook echt honger..

Er is een tandje doorgekomen en er staan er nog 3 op doorbreken, hierdoor slaapt ze soms ook wat onrustiger maar meestal ging ze dan wel weer slapen met een beetje detinox op haar tandvlees en een knuffel.

Laten huilen doe ik niet..

Het is wel zo dat ze overdag veel aan het ontdekken is en hierdoor minder/slechter eet overdag. Zou ze dit in de nacht dan weer in halen?

Is dit in een fase en gaat dit weer over?

Veel vragen maar ik hoop erkening te krijgen..

Judith.

2. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

Dec 4, 2006
    3,241
    0
    0
    Amber is bijna 10 maanden en kwam de laatste tijd ook weer 's nachts voor een voeding. Ook wat slechter eten overdag. Ik was ook bang dat ze er aan zou wennen, maar.....

Vannacht heeft ze weer doorgeslapen! Er is dus nog hoop ;)

3. Salapio

Salapio VIP lid

Jan 15, 2007
    13,917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mirre komt ook af en toe weer voor een nachtvoeding. Ze zal het wel nodig hebben denk ik dan. Ze is uit zichzelf gaan doorslapen en zal dat ook wel weer gaan doen ;)

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ze had weer 2 nachten doorgeslapen maar vannacht was het dus weer mis :rolleyes: ..

Er zijn dus meer kindje? Fijn om te lezen..

5. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

Feb 9, 2007
    1,198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    er zijn zeker meer kindjes hihi
    ik denk ook iedere nacht ...dat ik de enigste moeder ben die om die tijd op zit met haar kindje whahaha
    dan is het inderdaad fijn om dit te lezen en te weten dat mijn kind net zo "normaal"doet als die van jullie ;) ;)
    grtz Ramona

6. Bluesky

Bluesky VIP lid

Oct 1, 2007
    5,941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Jelle heeft dat rond die leeftijd ook een tijdje gehad... Dan ging het weer een paar dagen goed, en zo weer een paar dagen moest ik er 's nachts uit.

Wij hebben van alles geprobeerd, maar hij ging echt niet meer slapen zonder flesje... Ja, na 4 uur huilen, jammeren en mekkeren viel hij van uitputting in slaap, maar dat kan ook niet de bedoeling zijn, toch? Dat was trouwens een actie van mijn kant, ik vond dat ik consequent moest zijn. Dat heeft precies 1 nacht geduurd, want mama en papa willen ook hun nachtrust... :) :)

Ik kan inmiddels aan Jelle goed merken wanneer het echt nodig is of dat het al een gewoonte is. Overigens gaf ik hem nooit bij de eerste kik zijn flesje, ik probeerde altijd wel of hij toch niet weer wilde gaan slapen na een knuffel of een aai over zijn bol. Ik keek het altijd een half uurtje aan en dan ging ik een flesje maken...

7. MamaBianca

MamaBianca Actief lid

Mar 12, 2008
    478
    0
    0
    Drieborg
    Esmee is ook regelmatig in de nacht wakker. Maar die gaat niet huilen, alleen maar brabbelen. Kind heeft de grootste lol 's nachts! :rolleyes:

Maar ik ga er dus niet uit om een voeding te geven.

8. chocoladeijsjes

Oct 17, 2007
    13
    0
    0
    Mijn meisje heeft vooral mama honger. Lekker 's nachts bij mama drinken. Maar hoef gelukkig niks klaar te maken want ze krijgt nog bv

9. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

May 2, 2007
    2,637
    2
    0
    hmmm. misschien was dat het vannacht ...:-0
    Thomas werd o1u30 wakker en heeft gehuild totdat ik hem bij me in bed nam om 4u00..... Mn man was maar beneden gaan slapen, want die moest vroeg naar zn werk vandaag...
    Zou een flesje helpen? Of was het idd mamma-honger? Hij sliep vrijwel meteen bij mij in bed... Sprongetje ofzo? (is 8,5 week te vroeg geboren, dus loopt niet synchroon met de gewone sprongetjes)

Share This Page