Hoi, Ik heb weer eens een vraag, blijf bezig zo Hoe gaan jullie om met het volgende? Ik heb ongeveer een half uurtje geleden Jurre op bed gelegd, hij was ontzettend moe. Nu pruttelt die af en toe een beetje, het is geen huilen of jengelen, maar nog een categorie daaronder zeg maar. Dit doet die hooguit een minuutje en daarna is hij weer 10 minuten of langer stil. En dan begint hij weer heel even en dan is hij weer stil. Iedere keer als ik denk als hij zo nog even doorgaat dan ga ik bij hem kijken dan houdt hij weer voor een langere periode op Hoe gaan jullie hiermee om? Ik heb het idee dat hij zo moe is dat hij gewoon niet goed in slaap kan komen. Ben bang dat als ik naar hem toe ga dit zijn slapen niet zal bevorderen op het moment, maar aan de andere kant vind ik het ergens ook wel zielig om hem zo lang te laten pruttelen zonder dat mama komt kijken. Toch? Geen wereldschokkend probleem dus, was gewoon benieuwd of jullie dit herkennen en welke tijdslimieten jullie hanteren hiervoor Groetjes!
ik laat mijn meisje rustig even pruttelen hoor, dit is bij haar een teken dat ze nog onrustig is van het dagverblijf of wat dan ook en vaak is het hier hetzelfde, paar minuutjes en dan weer stil, vaak laat ik het zo tot ze echt geslapen heeft en dan mag ze eruit, behalve als het omslaat in huilen of jengelen, dan ga ik elke 10 minuten wel kijken, bij pruttelen niet