slaapprobleem

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door cle23, 25 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cle23

cle23 Actief lid

10 dec 2008
    420
    0
    0
    Dames,

wie kan mij helpen? Mijn dochtertje is vandaag precies 2 maanden. Vanaf de geboorte heeft ze al slaapproblemen. Gelukkig slaapt ze snachts nu steeds meer door, maar overdag is het een ramp. Ze wil vrijwel niet slapen. Na de voeding wil ze alleen op mijn arm slapen. Als ik haar dan in bed leg dan word ze gelijk weer wakker en blijft ze huilen. Ik heb al alles geprobeerd, beneden slapen, boven slapen, wakker in bed leggen, slapend in bed leggen, laten huilen enz enz... Het enige wat nu schijnt te werken is (heel stom) de stofzuiger aanzetten, dan valt ze wel in slaap van het geluid. Echter zet ik hem uit dan is ze meteen weer wakker. wie herkent dit en weet wat ik kan doen? Ik word er zelf zo moe van onderhand, omdat ik nergens anders aan toe kom...

Liefs

2. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

draagdoek, dat was hier DE uitkomst, als kindjes zo jong zijn hebben ze nou eenmaal veel mama-behoefte, en het is nog positief dat ze het overdag doet, bij ons ging het na een maand of 3 ineens met sprongen vooruit, dus er is hoop!

3. faith82

faith82 Actief lid

5 jun 2006
    367
    0
    0
    Hai,

Misschien kan je in overleg met het CB inbakeren? Rust en Regelmaat? Voeding? Zou ze in ieder geval eventjes bellen.. Wellicht hebben hun een idee?

Liefs Faith

Deel Deze Pagina